Jump to content

Gotlandsweekend 2020, uppdatering (fullbokat)


Recommended Posts

  • 1 month later...

Vilka här är det som är sugna att åka?

Jag är riktigt sugen på att boka in detta. Jag såg även att Gotland Ring har öppen bandag på söndagen. Vad har klubben planerat för söndagen? För om det är fritid då så rullar nog jag över till Gotland Ring och låter Saleenen få jobba lite.

Link to comment

Kul, Gotland är alltid trevligt, synd att banan är bokad på Lördagen. Finns ju risk att någon hyr Söndagen också. om inte jag förstått fel. Dessutom konkurrerar det med ett annat Motoriserat event för mig samma helg, blir en fåse och avvaktan.

Tänk om det är CMC som bokat Lördagen 🙂

 

 

 

Link to comment

Kollade med Alec på GR har öppnat både 13 och 14 för allmänhetens körning nu.

Banan kan bli abonerad om det är för få bokade "allmänhetens körning" på en viss dag.

Det bygger alltså på att tillräckligt många har bokat in sig att köra på allmänåkningen om den säljs.

 
 
Link to comment

GR ger rabatter för klubbar dessutom om vi blir ett gäng,  Jag har kontaktat Gotlandsgänget  och tipsat om aktiviteten som ett alternativ eller delaktivitet i deras arr.  Beroende på deras planer såklart men är det en cruisingrunda på ön skulle ju banan kunna vara ett kul fikastopp för alla att titta på dom gasglada Mustangerna som sträcker ut  på rakan.  Med en blänkare i nästa blaska kan det bli ett bra gäng, tänk vilka läckra bilder med  banan full av Mussar 🙂

 

 

 

Link to comment

Göran berättade att dom försökt göra en Banaktivitet för några år sedan med katastroflågt intresse och skulle bli mäkta förvånade om det ändrat sig radikalt på några år.  Dom tog även upp mitt förslag till diskussion i arrangörsgruppen men dom har redan klara planer och besök på ringen passar inte in i programmet och tidplanen som dom lagt upp.  

Dumt m.a.o att dra ihop och planera något för denna helg som konkurrerar med deras träff och program.

Om det nu finns något  bredare intresse, får det bli annan helg/tillfälle.

Gotland är ju alltid trevligt ändå och  detta arr lockar ändå men det konkurrerar redan med ett annat arr så för mig blir det avvaktan och se hur det och andra arr utvecklar sig,

 

 

 

Link to comment
11 minuter sedan, Mustangmike said:

Göran berättade att dom försökt göra en Banaktivitet för några år sedan med katastroflågt intresse och skulle bli mäkta förvånade om det ändrat sig radikalt på några år.  Dom tog även upp mitt förslag till diskussion i arrangörsgruppen men dom har redan klara planer och besök på ringen passar inte in i programmet och tidplanen som dom lagt upp.  

Dumt m.a.o att dra ihop och planera något för denna helg som konkurrerar med deras träff och program.

Om det nu finns något  bredare intresse, får det bli annan helg/tillfälle.

Gotland är ju alltid trevligt ändå och  detta arr lockar ändå men det konkurrerar redan med ett annat arr så för mig blir det avvaktan och se hur det och andra arr utvecklar sig,

 

 

 

eller så gör du ett arr och ser vad intresset är 👍

  • Thanks 1
Link to comment
8 minuter sedan, corvette said:

eller så gör du ett arr och ser vad intresset är 👍

Tanken har slagit mig men det får bli längre fram i så fall när jag vet att allt funkar, lediga luckor i kalender och onödigt med pengar på kontot  trots alla andra arr denna sommar.  

Och ska det möjligen bli någon uppslutning måste det in en blänkare i blaskan ieftersom räckvidden här på forumet är jämförbart med flaskpost

😉

 

 

 

 

 

Link to comment

Jag kommer att avstå från detta evenemang om jag inte hinner förbi Gotland Ring. Det känns liksom fel för mig att åka till Gotland utan att köra på bana.

Men jag är övertygad om att träffen på Gotland kommer att vara supertrevlig.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Jag hänger gärna med om vi kan passa på att köra på banan. Då är vi redan fyra och det saknas bara 6 pers. för att vara säkra att få tillgång till banan.

Mitt förslag blir att vi kör lördagspasset 14-17 som nu är öppet för allmän körning. Vi hinner bli klara inför gemensam middag. De som inte vill köra vilar väl ändå inför den? Om det är aktivitet så får vi väl smyga ifrån för en banaktivitet.  Blir vi mer än 10 kanske vi kan låsa den för oss själva? Kul som tusan brukar det vara. 

  • Like 1
Link to comment
5 timmar sedan, NackaBosse said:

Också bokat. Vill minnas att det stod i början på bokningen att det var viktigt att ange CMC-nummer i meddelandefältet. Men jag såg aldrig något meddelandefält under bokningens gång.

Ring till hotellet och ange ditt cmc nummer. Tel 0498-20 12 50

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...