Jump to content

Årets medlemsavgifter - faktura påväg


Recommended Posts

I år kommer du få fakturan för medlemskapet 2021 via e-post. Fakturorna skickas efter midnatt fredagen den 30/10.

Du kan sedan själv välj om du vill betala med kort, Swish eller via bankgiro som tidigare år.

För att betala med kort eller Swish använder du den länk som finns i mailet eller på din faktura. Eller via Mina Sidor i vårt medlemssystem. Betalningen görs via vår betalleverantör Nets.
Din betalning registreras då direkt.

Vid betalning med Bankgiro kan det ta upp till ca 10 dagar innan din betalning registreras.

Fakturan för 2021 kommer även i år skickas via MFM#4 som kommer i december.

Fakturan hittas även på "Mina Sidor" i vårt medlemsregister.
https://medlem.mustangclubsweden.org

Chatten i medlemsregistret kommer vara öppen under helgen för eventuella frågor och vi svarar i den mån vi kan.


Visa hela artikel

Link to comment
9 minuter sedan, Administratör said:

Visst är det så, men man har ju inte alltid med sig plånboken 🙂
Telefon finns ju alltid inom 2dm omkrets 😛

men gu, du som verkar va i framkant vet väl att man numer har kortet i mobilen också 😁

  • Haha 1
Link to comment
On 2020-11-07 at 12:46, Musse18 said:

Har fått dubbla mejl med några sekunders mellanrum.
Dock inte identiska.
Det som skiljer är OCR-numret. Hur ska jag hantera detta?

image.gif.062651b8f6fa9f5908047aab92d7e337.gifimage.gif.409fc1277405151ac60cb58bd2c87f69.gif

Hej

Korrekt några av er fick två fakturor. Detta härrörde från flytten till det nya systemet.
Den sista fakturan, dvs den med högst fakturanummer är den du skall betala.

Vi har publicerat information om det på "Mina Sidor".
Detta är korrigerat och händer inte igen. 🙂

Link to comment
19 minuter sedan, Stefan Ryen said:

Om man inte fått någon faktura i mailen? Skickar ni ut den igen? 🙂

 

Hej Stefan, din faktura skickades den 30:e. Ser dock att den 30 januari så fick vi från din epostlevernatör att ett mail som vi skickat var markerat som SPAM.
Därav slutar vårt system att skicka mail till dig. Jag har nu släppt upp den spärren igen, men om det händer igen så kommer systemet automatiskt sluta skicka mail.

Det behöver inte vara du som aktivt klickat, utan det kan vara din leverantör som av någon anledning inte tycker det är ok. Såg att det var en företagsadress, kan vara därför.

Kolla om du fått något nu, jag håller koll i loggarna.

Fakturan hittas även på "Mina Sidor" i medlemssystemet. https://medlem.mustangclubsweden.org

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...