Jump to content

Eleanor Mustang från Borås CMC NO: MDCLXXIV


FastMagnus

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

innerskärmar fram till Mustang hittade inga färdiga. Men det blev OK ändå.

Första prov turen gjordes 30/5 det var en otrolig uppleves att äntligen få känna på det. Jag har aldrig kört bilen innan på väg. Fick omdelbart följe av nyfikna som skulle titta!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

och så här bra gick det där, Också en liten historia. Kommer tillbaks till campingen backar in jämte husvagnen, stänger av bilen och kliver ur bilen. Bakom våran husvagn är det fest varvid en kille reser sig och SKRIKER till sina kompisar kolla en Shelby CORVETTE knäpptyst i några sekunder sen blir det folkets jubel.. (stackarn som yttrade detta fick många pikar)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

varför just denna bil har den försvunnit från Norge? tillbaks till Sverige så har den nog inte fått samma reg nr nu som då. du kan alltid titta på www.vv.se och beställa ägar histroik till din fax dom 3 senaste är det normal.

Det är en SAAB 9000 som har det registreringsnummret, har haft det sedan 1990.

Du får nog ringa till Vägverket för äldre information. det sägs att det finns en 10 års policy att ingen bil får samma nummer under denna tids period

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vinterns projekt är motor+motorrum tänkte montera ett twin turbo paket men jag tycker att jag har kommit för långt på mitt projekt. hade inte bilen varit lackerad så hade jag inte tvekat en sekund för det verkar väldigt smiddigt att montera. men det blir nog insprutning istället.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...