Ökade på spjället (enligt tips från denna tråd. http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... t=spj%E4ll ) idag och sedan stälde jag om TPSen igen, så nu går den riktigt (tror jag, änsålänge iallafall). Enlig tråden ovan ska man ligga mellan 9,0-9,5V på TPSen på tomgång men enligt instruktionen jag jobbade efter ska det vara mellan 9,8-9,9V) När jag ökade på spjället har jag problem att komma under 9,8V trots att jag slipat ur i hålen för infästningen. Ett litet tips till andra som har obd1 uttag och vill kontrollera felkoder utan felkodsläsare. http://www.extreme-check-engine-light-c ... ecoder.htm Jag använde länken ovan som jag blev tipsad om tidigare här på forumet, men jag hittade ej uttaget "STI". Hittade på en annan sida som jag oxå fått på detta forum ( http://www.muscularmustangs.com/eec2.gif ) att denna kontakt kan vara integrerad i obd1 uttaget på vissa modeller och då är den placerad på pos 5. Och så var det i min bil. Alltså en kabel mellan pos2 & pos5 och sedan en testlampa mellan pos4 och batteriets +pol. slå sedan på tändningen och räkna blink på testlampan. Stort TACK för alla tips :boss