Om det är blötväder är det som att köra på vintern. Gäller att vara lätt på gasen trots mkt mönster i 255orna Svänga å gasa = sladd direkt,drifta i rondeller är heller inget problem när det är finväder
Nej,nej!Inte ciggjord Men jag kopplade idag enligt beskrivning på min -98 GT å det funkade perfekt:D Glädjen är att man har dimljusautomatik numera! Inga andra lampor fram eller bak (som ej heller behövs enligt lag) är tända! Samtidigt kan jag ha positions-hel eller halvljus(om jag vill)samtidigt! Kanon! Tack!!!:lol:
Tidigare Camaro å Blazerförare bl.a! Mussen är min 29:bil, första Fårrd å första V8! Original förutom: 17" American Racing. 225-45/255-45 däck. Magnaflow. GTO lightshields. Momo-knopp. "Dimljusautomatik" Manuell fårståss,annars alla options!
Hej! Jag har köpt en flyttgodsimporterad Mustang med ursprung i Texas. Den kom till Sverige 2000 och har sedan dess stått vintertid i värme! Jag har kollat glykolen men den "bottnar" i glasröret så den gula sörjan klarar nog inte Kirunakylan:thumbdown: Bilen ska utomhus bitvis under vintern så jag tänkte spä på med glykol. Vad ska jag ha för glykol? Som skrivet är sörjan gul, nästan som "dirre";)