Det där var riktigt nyttigt att se, att det var SÅÅ flexande under vanlig rull trodde jag inte. Inte undra på att det skjuts grejjor på "standard" Pierre
Jag har C6 nu, men det känns som att "ny TCI-C6-låda" blir aktuell om den brakar. Direkt-fit, under 550hk, ingen 1/4-körning, gör att man isf står över 4R70W-lådan med dess kostnad. Tack för info iaf. Pierre
Tack för ett seriöst pm med bra input. Du vet vem du är. Men så fick jag också ett pm från en som inte hade nå tips på kylare/fläkt, utan bara en massa om hur han kunde ta hem grejjor från US. Dåligt. Du vet vem du är Pierre (kan själv, senast från TCP, mums) Kungsängen
Det är en djungel med alla olika "kit" man hittar på nätet. Bredd: fullt ut över rambenen (batteriet flyttat) Nedre anslutning på pass.sida, övre mitten el. förarsida Fläktkåpa 500hk+ För Aut. ej krav Är inte främmande för billetstuk Tips på det tack(länkar och/eller bilder från eget) eller har DU nåt som ligger? PM är också ok. Mvh Pierre Kungsängen
Då blire att köra C6:n(351W) tills den kroknar o sedan se över eftermarknad/201x? //Vänta nu, nu såg jag nåt om sb-427-C6, jag klarar mig nog ett tag. // Pierre
Bygg ett eget Rally-Pac(mätare på rattstången) http://www.lamustang.com/ShowItem/108609%201965%20Mustang%20Rally%20Pac%20V8%206000%20RPM.aspx Faan, jag saknar mitt som jag blev lurad på Pierre