Jump to content

SLP Loud mouths i Skåne? [Update: blev MAC boom tubes ist]


mill

Recommended Posts

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu har jag ringt runt och mailat en massa, och jisses vad det skiljer i pris! Har fått allt från $85 till $500 i frakt.

För ett axleback? Det är ju bara två rörbitar som varken är speciellt stora eller tunga. :shock:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jag ringt runt och mailat en massa, och jisses vad det skiljer i pris! Har fått allt från $85 till $500 i frakt.

För ett axleback? Det är ju bara två rörbitar som varken är speciellt stora eller tunga. :shock:

Jepp, jag vet. Tog kontakt med MustangParts i den där andra tråden där du också hade skrivit, får se vad de säger.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

320$ inkl frakt eller? Det lät ju isåfall skitbra, har letat o letat jag med, hittat en mängd olika sidor o lösningar så man blir nästan galen. Kollade även i sverige (lat som man är) med vette.se, han ska ha 7043 SEK totalt för att ta hem dem.

Link to comment
Share on other sites

Men på ninosport står det ju "Our Price: $376.95", vart får du 320 ifrån? :) Vill jag ju med ha isåfall :P

Oki, ja det blir en hel del under 7000 spänn, fyller ju år nästa vecka så varför inte unna sig lite extra :)

Link to comment
Share on other sites

Men på ninosport står det ju "Our Price: $376.95", vart får du 320 ifrån? :) Vill jag ju med ha isåfall :P

Oki, ja det blir en hel del under 7000 spänn, fyller ju år nästa vecka så varför inte unna sig lite extra :)

Jag köpte de ngt bättre och ngt billigare MAC boom tubes ist. Man slipper det lite raspiga ljudet med dem, annars är det mer eller mindre samma sak.

EDIT: boom tubes ska det såklart vara

Link to comment
Share on other sites

Grattis!! Ninosport är bra med bra service, köpte mina rör där osså.

Har hoppats att de någon gång ska glömma att förtulla och skatta, sånt som man hör andra råka ut för.

Fick hem igår CDC squirter relocation kit, som flyttar vindrutespolningen från huven till torkarbladen. Kostade 58 USD även detta fick gå igenom tullen... hehe

Link to comment
Share on other sites

Grattis!! Ninosport är bra med bra service, köpte mina rör där osså.

Har hoppats att de någon gång ska glömma att förtulla och skatta, sånt som man hör andra råka ut för.

Fick hem igår CDC squirter relocation kit, som flyttar vindrutespolningen från huven till torkarbladen. Kostade 58 USD även detta fick gå igenom tullen... hehe

Ja de var väldigt trevliga, och så hade de billigast frakt ;)

Hur lång tid tog det för dig att få grejorna förresten?

Link to comment
Share on other sites

Ja de var väldigt trevliga, och så hade de billigast frakt ;)

Hur lång tid tog det för dig att få grejorna förresten?

Det tog nog 2 veckor, dock så bor jag juh uppe i tomteland så bara frakten upp hit med draghundar tog nog en vecka.

Har för mig att de skickades via USPS och de är ju rätt så snabba och bra!

Link to comment
Share on other sites

Ok, då hänger jag med :)

Riktigt sugen jag med nu...var inte alls farligt pris egentligen

Nej hyffsat billigt, så kan den låta så som den borde låta från början :D

Link to comment
Share on other sites

Ja de var väldigt trevliga, och så hade de billigast frakt ;)

Hur lång tid tog det för dig att få grejorna förresten?

Det tog nog 2 veckor, dock så bor jag juh uppe i tomteland så bara frakten upp hit med draghundar tog nog en vecka.

Har för mig att de skickades via USPS och de är ju rätt så snabba och bra!

Ja jag tog USPS med. Två veckor är ok ;)

Link to comment
Share on other sites

Exakt, jag är trött på standardblåset nu! Man startar den så låter det ganska gott, sen så fort den blivit varm så blir den tyst som en Prius eller nåt :(....det ska det bli ändring på!

Man vill ha fiskmåsar efter en som tror man är en fiskebåt! :D

Link to comment
Share on other sites

Exakt, jag är trött på standardblåset nu! Man startar den så låter det ganska gott, sen så fort den blivit varm så blir den tyst som en Prius eller nåt :(....det ska det bli ändring på!

Man vill ha fiskmåsar efter en som tror man är en fiskebåt! :D

Ja bludder bludder ska det låta hehe

Link to comment
Share on other sites

Exakt, jag är trött på standardblåset nu! Man startar den så låter det ganska gott, sen så fort den blivit varm så blir den tyst som en Prius eller nåt :(....det ska det bli ändring på!

Man vill ha fiskmåsar efter en som tror man är en fiskebåt! :D

Har fått lägga tillbaka orginal dämparna och jag är inte nöjd! Satte på dem då jag inte vågar chansa vid besiktningen den 20 april med SLP LM.... :?

Link to comment
Share on other sites

Exakt, jag är trött på standardblåset nu! Man startar den så låter det ganska gott, sen så fort den blivit varm så blir den tyst som en Prius eller nåt :(....det ska det bli ändring på!

Man vill ha fiskmåsar efter en som tror man är en fiskebåt! :D

Har fått lägga tillbaka orginal dämparna och jag är inte nöjd! Satte på dem då jag inte vågar chansa vid besiktningen den 20 april med SLP LM.... :?

Går rätt snabbt/enkelt o byta väl?

Link to comment
Share on other sites

Inga problem att besikta med LM. Varken på vanliga bes eller

omberiktningen sas det något om ljudvolymen.

Varmkör bilen ordentligt så låter det inte så mycket.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...