Jump to content

En tråkig historia närmar sig sitt slut


bege

Recommended Posts

Skulle vilja ha lite hjälp av Er på detta forum för att via VIN-numret få lite fakta i en tråkig historia som jag skall delge Er när allt är klart. Hoppas att det är inom 2 veckor. :)

Behöver hjälp med följande nummer

1ZVHT85H765259827

och

1ZVHT85H465233413

Skulle vara tacksam för så mycket information som möjligt i båda fallen.

Det hela rör sig om en härva med cloner och annat otrevligt. :evil::evil:

Link to comment
Share on other sites

1ZVHT85H465233413 - den är ju rapporterad stulen, fast det visste du väl redan antar jag :/

Ja vad mer kan man säga i saken.I den har jag kört omkring i i snart 2 år. :?:?

Vad ser man mera?

Årsmodell och utrustningar eller vad får man fram?

Är nyfiken på vad man har egentligen. :?

Link to comment
Share on other sites

Jag slog bara upp den på Carfax och innan man ska betala kollen så ser man viss information men det va typ bara det där.

Grufman vet jag kan få fram plocklistan till bilen när den tillverkades. Där står vad som är instoppat orginal.

Låter som en riktigt tråkig histortia :( antar att det är det första vin# som du fått ditsatt på din bil.

Link to comment
Share on other sites

Jag slog bara upp den på Carfax och innan man ska betala kollen så ser man viss information men det va typ bara det där.

Grufman vet jag kan få fram plocklistan till bilen när den tillverkades. Där står vad som är instoppat orginal.

Låter som en riktigt tråkig historia :( antar att det är det första vin# som du fått ditsatt på din bil.

Ja det kan man ju lugnt kalla det.Man åker omkring i en bil som kör omkring i Georgia USA.Synd att det inte är jag som kör den bilen istället. :--:--

Men när allt är 100 % klart skall jag delge Er historian i ett nerkortad version så att inga andra blir förda bakom ljuset som vi blivit :shock::shock:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...