Meric Posted March 30, 2009 Report Posted March 30, 2009 Min kontakt är väldigt seg och har skaffat sig andra projekt istället för min bil och jag vill (måste) ha karossen inna sommaren börjar helst.Är det någon här i klubben som är eller känner någon vettig plåtniklas som kan sina grejer och inte tar hutlöst med betalt?Bilen i fråga är min mustang (givetvis) där taket är helt slut, golvet fram/under framstolarna går på sista versen samt i baljorna i skuffen.Jag har ett helt och fräscht tak kapat vid basen på stolparna, nya plåtar från USA. Det som måste göras är då att byta taket, plåtarna och lägga igen hålen i baljorna samt framför VB hjulhus.Behöver även någon som inte drar sig för att lacka bilen i samma veva om det är möjligt... Quote
Draken Posted April 2, 2009 Report Posted April 2, 2009 jag känner några lackerare som finns i närheten! Quote
Meric Posted April 3, 2009 Author Report Posted April 3, 2009 Har de mänskliga priser då?Bra plåtnissar då, känner du till någon i närheten av oss? Bor i Enköping Quote
Draken Posted April 3, 2009 Report Posted April 3, 2009 Min granne är duktig plåtis!Angående lacken så har han bra piser!Hans hemsida är www.scarypaint.seRing Stefan som han heter!Han håller till i Vattholma (Uppsala)Han är grymt duktig! Quote
Tobias CMC1505 Posted April 3, 2009 Report Posted April 3, 2009 Är det motivlackering någon söker så vet jag en lirare som är mycket bättre.Inte för att vara elak men att sitta å göra flames rent från en stensil och sedan att någon låter dom sätta det på en Corvettedessutom skrämmer mig lite.Jämförselse med; Quote
LasseS Posted April 3, 2009 Report Posted April 3, 2009 Har du snackat med "Curtis"?? http://www.sixpackcustom.com/ Vet inget om hans pris men han har gjort det mesta . Han har ny lokal på myranområdet bredvid Bilskadecenter (eller vad de nu kallar sig ) Quote
Meric Posted April 4, 2009 Author Report Posted April 4, 2009 Har du snackat med "Curtis"?? http://www.sixpackcustom.com/ Vet inget om hans pris men han har gjort det mesta . Han har ny lokal på myranområdet bredvid Bilskadecenter (eller vad de nu kallar sig )tackar.. det ska jag absolut kolla upp. hoppas det har öppet idag lördag så är det bara att svänga förbi efter jobbet Quote
LasseS Posted April 5, 2009 Report Posted April 5, 2009 Hur gick det med Tony "Curtis"?? Du får gärna höra av dig och snacka Mustang om du vill. Quote
Meric Posted April 5, 2009 Author Report Posted April 5, 2009 dessvärre har de bara öppet på vardagar. så jag ska ner och snacka imorgon nån gång Quote
Meric Posted May 14, 2009 Author Report Posted May 14, 2009 Hur gick det med Tony "Curtis"?? Du får gärna höra av dig och snacka Mustang om du vill.tid bokat hos hans plåtniklas om en månad.. skönt att det ska bli gjort äntligen. längtat i bra länge efter att få montera in all ny inredning som inhandlats i USA Quote
LasseS Posted May 14, 2009 Report Posted May 14, 2009 Kul att det löser sig och hoppas du hinner köra något i år, vill du se fina bilar och träffa trevliga människor så kom till motorgården den 23/5, öppet från kl. 10 på morgonen. lite info på vår hemsida http://www.accenkoping.se/ Quote
Recommended Posts