Lassemålare CMC 2071 Posted October 28, 2009 Report Share Posted October 28, 2009 Lite sommar bilder ifrån den berömda bilskroten i Ryd i mörkasteSmåland. Se och njut och dröm om sommaren. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted October 28, 2009 Author Report Share Posted October 28, 2009 Här kommer fler bilder. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted October 28, 2009 Author Report Share Posted October 28, 2009 Det fans inga jänkare i skogen gudskelov. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg Posted October 28, 2009 Report Share Posted October 28, 2009 Man skulle nästan tro att korten är tagna i Louisiana typ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 28, 2009 Report Share Posted October 28, 2009 VW K70, SAAB 96, 64:a, Standard (lilla modellen), PV "Favorit" 63, Simca Aronde, Austin England, Merca 62, Taunus 63, Opel Olympia 56, Anglia 59, Folkabussar å kanske en Lloyd.... Jänkare finns... en cheva 56:a i alla fall...Nostalgi i ruiner, rost och Ryd.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted October 28, 2009 Author Report Share Posted October 28, 2009 Södra Småland kanske är Sveriges Lousiana, men en sak är säkerplatsen är känd för på parkeringen stod det bilar med reg skyltarifrån halva Europa. Den blåa är en Toyota Celica tidigt 70 tal dom hade hör ochhäpna en Hemi motor om än bara med 4 cylindrar. Jag var skit sugen på en sådan runt 1980 tyckte dom var ur läckra. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne Holm CMC1740 Posted October 28, 2009 Report Share Posted October 28, 2009 Skogspromenader kan vara trevliga ibland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm Posted October 29, 2009 Report Share Posted October 29, 2009 Det fans inga jänkare i skogen gudskelov. MVH Lasse. En Cheva runt 50 ser ja iaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted October 29, 2009 Author Report Share Posted October 29, 2009 Ja det kanske fanns en och annan gammala jänkmen det var inte jag kapabel att se ibland all bråten. Ibland är dom ju otroligt lika i former och linjer då är det barastorleken som skiljer. Var iofs bara där ett par timmar och stället är stort. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest my little pony Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Hej .......Lasse......Kul reportage...skulle jag också vilja se.....Men du som är på resande fot så ofta.......kan inte ett resmål för dig vara den där skroten i Eda i Värmland nått....jag har för mig att där är det också ett sånt där i typ samma där du var nu....massa vrak i skogen...eller har de städat där.....nån som vet ???????Annars ha de bra Lasse ....MVH My Little pony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC 1061 Berra Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Det ända jag vet att han är dryg och dyr. Har bekanta som varit i kontakt med honom. Och dom gör inte om det.Berra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted October 30, 2009 Author Report Share Posted October 30, 2009 Det var ett tag sedan My little Pony, vad åker du för bil nu då du sålt pållen. Dessutom till Norge, är våra bilar heta där eller. Du menar väl skroten i eda och inte mig berra, nä jag skojade bara Berra Det var ingen slump att jag åkte förbi Ryd skulle ändå lämna avstor grabben i Karlskrona inför gröntjänsten. Men det finns en intresant skrot på Åland som jag ska besöka i Sommarmen som någon sade det ser ut som träsken i Lousiana där i Ryd. Men stället kan starkt rekomenderas för en utflykt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnB Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Dessutom till Norge, är våra bilar heta där eller. Ungefær 150 Mustanger ny reggade i Norge sista 9 måneder. Døm sjelv..... John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted October 30, 2009 Author Report Share Posted October 30, 2009 JoJoJo det är häftigt 150 nyreggade på 9 månader det är = poppismen vilka årsmodeller föredrar man i Norge. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnB Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 JoJoJo det är häftigt 150 nyreggade på 9 månader det är = poppismen vilka årsmodeller föredrar man i Norge. MVH Lasse. Alla..... Inte så många nya 05-....... just for att Norska myndigheter ska ha hutløst betalt sen er 67 - 70 Mustanger poppis, men even importen av 71 - 73 har blivit rett stor. John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts