Jump to content

hot rod kammar


bb

Recommended Posts

  • Replies 388
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu är har jag provstartat :D :D :D

Hallelujah...villken sång :clap:

Soory vart ingen inspelning, glömde det i min iver.. :( och jag körde ej ut bilen ur garaget, så nu luktar det f** där...

Tomgången är för hög. är van med Diablon så jag för lete lite i SCT SF3:an men det ska nog gå ändra i den med.

"BB" Tunen kommer från Eric på Torq. riktigt bra att ha o göra med :thumbup: Du får Pm:a han om pris.

/Micke

Link to comment
Share on other sites

Nu är har jag provstartat :D :D :D

Hallelujah...villken sång :clap:

Soory vart ingen inspelning, glömde det i min iver.. :( och jag körde ej ut bilen ur garaget, så nu luktar det f** där...

Tomgången är för hög. är van med Diablon så jag för lete lite i SCT SF3:an men det ska nog gå ändra i den med.

"BB" Tunen kommer från Eric på Torq. riktigt bra att ha o göra med :thumbup: Du får Pm:a han om pris.

/Micke

Grattis!

Lat du motorn blir varm innan du stangde av den igen? Tomgangen ar stalld lite hogre vid just kallstart tills motorn fatt igang alla vatskor och lite temp i sig. Kolla det innan du borjar andra nagot!

Om du vill ha en riktigt tune av Paul sen sa far du delta i Andreas (No Fear Motorsport) Dyno Day i Stockholm i maj-juni. Paul kommer vara dar och mappa bilar ihop med No Fear, galler att passa pa!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Jaha, då har man också trillat dit. :wave: 17e april bär det av till Prytz för ett ingrepp. Kanske ett par nya burkar blir det också. Ford FR500S, eller kanske Borla...vete tusan.

Svårt och motstå grupptrycket :lol:

Nästa år kanske jag lackerar Mussen rosa :shock:

Du hänger på då med va... :wave:

/Micke

Link to comment
Share on other sites

Jaha, då har man också trillat dit. :wave: 17e april bär det av till Prytz för ett ingrepp. Kanske ett par nya burkar blir det också. Ford FR500S, eller kanske Borla...vete tusan.

FR500S tycker jag du ska ha :thumbup:

Men ni skulle ju ha kommit ner helgen innan och varit med på Ölmässan som hålls i Linköping då http://www.beerexpo.se/start.asp

Först skruva dit kammarna sen dricka öl ihop och ljuga om hur bra Mustangerna blev, det hade ju varit något ;)

Link to comment
Share on other sites

Svårt och motstå grupptrycket :lol:

Nästa år kanske jag lackerar Mussen rosa :shock:

Du hänger på då med va... :wave:

/Micke

:lol::lol::lol::clap:

Du får passa dig nu när du är en förebild för så många. :--

Link to comment
Share on other sites

Jaha, då har man också trillat dit. :wave: 17e april bär det av till Prytz för ett ingrepp. Kanske ett par nya burkar blir det också. Ford FR500S, eller kanske Borla...vete tusan.

Svårt och motstå grupptrycket :lol:

Nästa år kanske jag lackerar Mussen rosa :shock:

Du hänger på då med va... :wave:

/Micke[/quote:1l2x9slg]

Ha ha, rosa blir kanon! :thumbup: Med lila stripes. :shock: Du blir den oslagbare kungen under Stockholms pridefestival! :clap: Jag o Linde kommer att stå o brumma av glädje när Jonas Gardell och halva svenska schlagereliten ålar omkring på din motorhuv! :--

Grupptryck, o ja. Hur skulle det se ut att vara enda Mustangen i Gästrikland utan Hotrod kammar? Hemska tanke! Som tur är så kan man ju köpa sig lycka.

...Fan vad det här forumet gräver hål i ens plånbok!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...