Esa Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Hej allaJag skall reg.besikta min Mach 1:a från 72 snart och undrar om en del saker.Det jag vet är att jag måste stansa in ett chassienummer i motorrum, ändra till km/h skala, skaffa reflexer bak, ha bilbälten på alla platser, ta bort glödlampor ur positionslljusen i sidan samt fixa till vitt parkeringsljus fram.Är det något jag glömt?Någon som har ett tips på hur man lättast kan ändra parkeringsljus/blinkers fram för nu har jag jämt orange ljus (parkeringsljus) fram som sen blinkar när man blinkar och det är tydligen inte en godkänd funktion!?Mvh Esa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias CMC1505 Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Ta, om du har. Bara någon genomskinlig plast eller plexiglas och skär ut en lagom beta.Borra hål och skruva dit. Funkar perfekt, temporärt.Annars så låter det som om att du har fått med dig allt.Däremot så behöver du inte byta till Km/h skala.Han som reg-besikta min satte bara dit tejp där han skrivit hastigheten på istället.Good luck ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nenne Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Onödigt att chansa, sätt dit en km-skala innanför glaset (Du ska kunna se siffrorna även när det är mörkt ute).Att andra lösningar råkar gå i genom på ett ställe är inte det samma som att det alltid gör det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts