mackan_berg Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 tjena alla glada! jag undrar lite angående inredning 65 gt htdet jag har är säten fram/bak i ljusblå/vitaså nu till frågan: vad ska det vara för färg på golvmatta innertaket hatthyllan instrumentbrädan dörrsidorna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersH Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Det känns som att du har en ponyinredning när det är tvåfärgat. Spontant, och efter det man själv sett runt omkring så är det den blåa färgen som är grund. Dvs att det ska vara blå matta, dito instrumentpaddningen dock så kan själva instumentpanelen (plåt) vara vit. Men å andra sidan så kan det vara precis tvärtom Jag tror dock inte att det finns vita paddningar till instrumentpanelen. Innertak har jag för mig att det finns både vitt och blått.Kolla på de amerikanska reservdelsförsäljarnas hemsidor, kolla länlar på vår hemsida, de har de flesta färdiga kit. Och så naturligtvis kolla runt på nätet på andra bilar så mkt du kan för att se hur andra har det och för att hämta inspiration för hur du vill ha det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Hej.Kanske såhär. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts