mike85 Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6554830.abBlir nog ingen pizza denna helgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lope Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 Eller blir det rökskade rea imorgon ?Grabber4 ever Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike85 Posted February 6, 2010 Author Report Share Posted February 6, 2010 Eller blir det rökskade rea imorgon ?Grabber4 everhehe nä de tror jag inte.De fick låta de brinna ner längs marken.Har ingen bild på skiten.Skulle vara kul å vet vad ett par pizzabagare har för försäkring Tur att jag inte tittar djupt i flaskan ikväll.Vad skulle jag gjort i morgon när magen skriker efter en fet pizza.Jag hade nog inte varit körklar heller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lope Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Eller blir det rökskade rea imorgon ?Grabber4 everhehe nä de tror jag inte.De fick låta de brinna ner längs marken.Har ingen bild på skiten.Skulle vara kul å vet vad ett par pizzabagare har för försäkring Tur att jag inte tittar djupt i flaskan ikväll.Vad skulle jag gjort i morgon när magen skriker efter en fet pizza.Jag hade nog inte varit körklar heller Nä, vem är körklar i imorgon, tur vi har 11 pizzeror i Eslöv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Beställde kunderna heta pizzor så stället fattade fyr på kuppen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 För mycke pepperoni. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike85 Posted February 7, 2010 Author Report Share Posted February 7, 2010 Vet inte riktigt vad de va som tog sig.De kanske blev en felbeställning på fredagskvällen å någon hungrig jäkel ville "ge igen lite" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunkkan Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 mike du får öppna en pizza mittemot folkan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike85 Posted February 7, 2010 Author Report Share Posted February 7, 2010 mike du får öppna en pizza mittemot folkan haha.Tusan vad deg man skulle fått in i denna storstad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts