macce Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Tjena! Någon som har ett tips vilka spindlar jag ska använda om jag vill använda skivbromsar från en -95 musse?Mvh/Macce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrik 2121 Posted March 14, 2010 Report Share Posted March 14, 2010 Jag, använde 68 trumbromsspindlar när jag monterade bromsar från en musse 99.lite svarning och fräsning men klart värt det.har du några trumbromsspindlar till salu så är jag intresserad.jag försökte ladda upp lite bilder men det gick ju fan inte.skick din mail adress om du vill ha bilder Mvh-Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macce Posted March 15, 2010 Author Report Share Posted March 15, 2010 Det vore kanon om du skickade bilder! Min mailadress: marcus.akesson@ipbolaget.com//Macce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nenne Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 Macce, använd 1970 spindlar hellre än 1968/1969. De har en grövre axeltapp som Du vill ha om Du i framtiden ska lägga i en blytung 429/460 som Du funderat på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macce Posted March 16, 2010 Author Report Share Posted March 16, 2010 Tack Nenne! Allt för liter volym det vet du .Sugen på att sälja dina dörrsidor ?Mvh/Macce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nenne Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 Du vet svaret på den frågan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas L 64 Falcon HGV Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 kolla på http://www.vintagevenom.com har deras kit monterat på min falcon med 69:a mustang framvagn i övrigt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTurbo_1645 Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 Jag, använde 68 trumbromsspindlar när jag monterade bromsar från en musse 99.lite svarning och fräsning men klart värt det.har du några trumbromsspindlar till salu så är jag intresserad.jag försökte ladda upp lite bilder men det gick ju fan inte.skick din mail adress om du vill ha bilder Mvh-FredrikTar gärna emot bilder jag med.Är det skillnad på -67 & -68 trumbromsspindlar?pelle@mustangpower.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts