Tommyax Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Då jag fortfarande inte fått tag på original ventilkåpor till min Cleveland, gjorde jag en budget uppfräschning av dem jag har.Befintliga M/T alu kåpor fullt funktionsdugliga men ärgade och fula bortom all räddning?Jag har insett att polera aluminium är inget för mig, det får andra hålla på med.Fick ett ryck i vårsolen , blästrade av dem lackade med värmebeständig färg och putsade ribborna m.m. med smärgelduk.Efter bilden togs har jag klarlackat dem med. Billigt o bra o ser helt ok ut eller?Nja, nu får de hänga kvar ett tag till,,,/Tommy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanneJ Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Kanonsnyggt! (snyggare än ren alu tycker jag ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matteponken Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseS Posted April 12, 2010 Report Share Posted April 12, 2010 Mycket snyggt Synd att jag inte visste att du ville ha ett set originalkåpor, jag hade gärna bytt med dig och nu är det för sent förmodar jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JockeH Posted April 12, 2010 Report Share Posted April 12, 2010 Riktigt snyggt.Jag har samma kåpor liggandes i mitt garage, ärjade och inte så vackra. Helt klart värt att lägga ner någon timme på dem trots allt ser jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoTe Posted April 12, 2010 Report Share Posted April 12, 2010 Som nya! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts