Jump to content

Grym dokumentär på Discovery!


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jag mailade dem för ett tag sen.

Fick följande svar...

Date 24/4 2004

Dear Andreas,

Thank you for contacting Discovery Channel.

We appreciate the time that you have taken to write to us.

We believe the programme you have made reference to is 'Rides 2:Fast Forward Fast Back'. Unfortunately, we have no plans to repeat this programme in the immediate future. However, we will forward a request to the appropriate department for their consideration.

We invite you to visit our web site: www.discoverysverige.com for full proramme and channel information.

Kind Regards,

Discovery Networks Europe Viewer Relations Team

jpg02/asi17

Link to comment
Share on other sites

Så här blev svaret...kan inte fler som vill se den oxå skriva till dem? :(

Hej John!

Tack för att du kontaktat Discovery Networks Europes kundservice.

Det är mycket tråkigt att du är besviken över de sent påkomna ändringarna i vår tv-tablå. Vi ber om ursäkt för det besvär som detta kan ha orsakat dig.

För tillfället har vi dessvärre inga planer på att sända programmet på nytt.

Vi kommer däremot att vidarebefordra din förfrågan till den avdelning som ansvarar för schemaläggningen av tv-tablån.

Se vår webbplats för senaste nytt om våra program: www.discoverychannel.se

Med vänliga hälsning

Irene R.

Discovery Networks Europe Viewer Relations

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Läste alla inlägg om ''Snabbspolningen'' i mitt tycke en av det bästa Tv-program jag sett.Ståpäls,visioner och glädje över att äga Mustang var

reaktionerna.Nu till överraskningen jag har denna på DVD :D Har redigerat bort reklaminslag.Först inspelad på video sedan redigerat filmen via dator över till DVD.Det jag vill förklara är att skärpan inte blir som köpfilm. Ha en trevlig Pingsthelg 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hallo :!: Jag kan fixa detta.Har redigerat filmen fr.Video genom data och tagit bort reklamfilm och annat onödigt.Även lagt till intro-rubrik.Tyvärr är skärpan inte som på köpfilm. :cry: Det billigaste sättet att skicka skivan är ett vanligt brev.

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Tittade in på Discoverys hemsida för att se vilka sebara program söm kommer, här är de som är mest relaterade till vår hobby.

Lördag , 12 Juni

19:00 Extrema bilar, Härskaren

Leonard Lopez använder sina 14 år som racerförare för att revolutionera hotrodvärlden och specialbygger en bil åt motorcrosstjärnan Jeremy McGrath.

Lördag , 19 Juni

19:00 Extrema bilar, Vägen till Riddler

Åtta finalister tävlar om "Riddler", den eftertraktade pokalen inom hotrodbyggande. I en nervpirrande tävling ska de bygga unika motorer i toppklass.

Fredag , 25 Juni

00:30 Extrema maskiner, Galen i bilar Bilar är spännande och får ägaren att uttrycka lojalitet och passion. Spänn fast dig för ditt livs tur när vi far iväg på dragracing med världens snabbaste dragracingförare

Lördag , 26 Juni

19:00 Extrema bilar

En resa i hundra knutar där vi granskar konstruerandet och byggandet av unika specialanpassade bilar. Vi får även följa med som passagerare i dessa extrema bilar.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Som de flesta redan vet, var Hot Rod byggaren Boyd Coddington från USA och hälsade på här i Sverige, bla på Elmia mässan. Läste i Nostyalia att ett Team från Discovery har följt Boyd ett tag. Enligt tidningen KANSKE en serie på ett antal episoder visas på TV i Höst, med bilder från bla Elmia mässan i våras. Visserligen är vi inga Hot Rod byggare, men det skulle nog vara kul att se det för det.

Jag blev MYCKET besviken över den här KATASTROFALA hädelse. Jag har också mailat till Discovery, men svaret blev ungefär det samma.

"ledsen.... bla bla bla... Vi ska föra önskemålet vidare bla bla bla... "

(Vi borde kanske mailbomba dem... :twisted: )

Vh Niklas

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vad säger man? Lysande!

Nu ska det inte missas pga. mig, utan då är det Discovery som strular om jag inte lyckas få det på skiva ikväll! :D

  • 22:00 Extrema bilar
    Snabbspolning. Vi får höra historien om Ford Mustang och se bilbyggaren Troy Trepanier
    göra om en modell från 1967 till ett unikt och hisnande snabbt muskelpaket till bil. [94366039]

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...