Jump to content

TUR


ricky

Recommended Posts

Går det att fixa något mailutskick till de medlemmar som bor inom Värmland och Örebro?

Försvinnande liten del av medlemmarna som finns här inne i forumet :(

Bor i Karlstad och skulle gärna se att lite Mustang-folk samlas i Karlstad för vidare resa

mot Örebro. Kanske lite snålt med tid att dra ihop folk på?!

Link to comment
Share on other sites

Lånar tråden lite!

Glöm inte bort att varje torsdag från kl.17-18 nånting är det fordonsträff vid Fordonstvätten på Örsholmen i Karlstad. Fika finns att köpa. Hoppas det kan bli några fler Mustanger på de träffarna framöver. Förra torsdagen var det bara tre Mustanger inklusive min där trots fint väder. De andra två var inte där lång stund så de missade man tyvärr att titta närmare på. Synd då man aldrig sett dem tidigare. Denna torsdag var det meningen att vi som brukar träffas vid Fordonstvätten skulle åka till Lindfors för att tillsammans grilla men p.g.a. dåligt väder ställer i alla fall jag in.

Snart (5/6) är det träff i Ånnaboda och skulle vi inte då kunna dra ihop ett gäng och åka i karavan dit?

/Bosse N

Link to comment
Share on other sites

Lånar tråden lite!

Glöm inte bort att varje torsdag från kl.17-18 nånting är det fordonsträff vid Fordonstvätten på Örsholmen i Karlstad. Fika finns att köpa. Hoppas det kan bli några fler Mustanger på de träffarna framöver. Förra torsdagen var det bara tre Mustanger inklusive min där trots fint väder. De andra två var inte där lång stund så de missade man tyvärr att titta närmare på. Synd då man aldrig sett dem tidigare. Denna torsdag var det meningen att vi som brukar träffas vid Fordonstvätten skulle åka till Lindfors för att tillsammans grilla men p.g.a. dåligt väder ställer i alla fall jag in.

Snart (5/6) är det träff i Ånnaboda och skulle vi inte då kunna dra ihop ett gäng och åka i karavan dit?

/Bosse N

Självklart skall vi åka tillsammans.

Hade planer på att ha min och frugans husvagn färdig lagom till Ånnaboda men vi får se om det blir någon övernattning för vår del.

Snart byggt klart draget till Mussen (dags att boka besiktningstid), och på måndag lägger jag in golvet i vagnen.

Förra torsdagen låg jag i husvagnen och jobbade så mycket jag bara kunde och orkade, med kommande torsdagsträffar kommer

jag att vara på plats.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...