Rob Posted May 30, 2010 Report Share Posted May 30, 2010 Tjena!Har planerat att lacka om min HT-68 i sommar men har absolut ingen aning om vilken svart lack jag ska ta.Så om du/ni vet någon snygg så posta gärna namnet på den eller en bild.Tack på förhand! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC-49 Posted May 30, 2010 Report Share Posted May 30, 2010 Svart är väl svart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikeo cmc 748 Posted May 30, 2010 Report Share Posted May 30, 2010 Min är lackad i metallic svart med pearl effekt som skimrar lite blått. Kan ta fram färgkoden om du är inresserad. Finns bilder på sid 1-4 här:http://s202.photobucket.com/albums/aa27/mikeo_85/Eleanor%20Project/?start=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Posted May 30, 2010 Author Report Share Posted May 30, 2010 Hej!Absolut intresserad, så skicka du färgkoderna .Fler tips välkommnas! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanneJ Posted May 30, 2010 Report Share Posted May 30, 2010 Om du inte har några originaltankar så har både nyare Audi och BMW riktigt snygga svartmetallic i programmet. Åk in till en bilhandlare och kolla i utställningshallen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted May 30, 2010 Report Share Posted May 30, 2010 Hej.Kolla in AUDI Black Magic, kanonsnygg tycker jag somjobbar men märket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennart lundberg Posted May 30, 2010 Report Share Posted May 30, 2010 Hej!Svart är inte bara svart. Svart finns inte i en enda färgnyans utan i ett otal olika nyanser.Fråga en erfaren billackare med gånga år av erfarenhet.Lennart CMC 1507 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTurbo_1645 Posted May 30, 2010 Report Share Posted May 30, 2010 Åhhhh, jag vill ju också lacka min svart...Mikeo; grymt snyggt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Vestberg Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 min är svart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts