vontrapp Posted June 6, 2010 Report Share Posted June 6, 2010 hej är nybliven ägare till en mustang 66a 289, jätteroligt.De som inte e så roligt är min orginal brytarfördelare som är helt slut.Har för avsikt att investera i något nytt typ msd redy to run fördelare alt msd 6al grejer, tanken är att trimma lite i vinter så jag vill ha grejer som funkar när de ska gasas lite nästa sommar.Någon som har erfarenhet av msd grejer? vad funkar och är värt att lägga pengar på?tack på förhand mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC 1061 Berra Posted June 7, 2010 Report Share Posted June 7, 2010 Det är väl bra grejor MSD alltså. Annars finns det ignitor. som även klarar till en viss del dåliga org fördelare. Ignitor är ganska billig lösning ibland. Men dina tankar runt en Msd är inte fel alls. Själv använder jag Msd box med fords org brytarlösa fördelare. Till min 351W motor.Berra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts