Lassemålare CMC 2071 Posted June 11, 2010 Report Share Posted June 11, 2010 Jag vore tacksam för några bra tips om var i Stockholm jag kan fylla min AC, alla tipsmotages med tacksamhet. Gärna med pris också. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobbe cmc 2103 Posted June 12, 2010 Report Share Posted June 12, 2010 Här har du ett bra ställe:http://www.aircondcenter.se/acfyllning.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted June 12, 2010 Author Report Share Posted June 12, 2010 Tackar Bobbe ska kolla det stället. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corvette Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 Grufman har en ny spännande AC maskin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted June 14, 2010 Author Report Share Posted June 14, 2010 Vad kostar det då corvette, ge mig ett pris. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alabama Grill Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 Varför inte gynna dom som annonserar i klubbtidningen? Vianor är ju ett bra alternativ med nya fräscha AC enheter, samt verkstäder på flera ställen i och runt Stockholm. Kolla även deras priser på jobb! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted June 18, 2010 Author Report Share Posted June 18, 2010 OK ska kolla vianor trodde dom bara gjorde däcks skiften. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg Posted June 22, 2010 Report Share Posted June 22, 2010 OK ska kolla vianor trodde dom bara gjorde däcks skiften. MVH Lasse. Enligt klubbtidningen gör Vianor kostnadsfri kontroll av AC:n. Gäller Mustanger av årsmodeller 95-2010. Dessutom lämnar de 25% rabatt på hjulinställning MEN erbjudandet gäller till 31 Juni så det är snabba ryck. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted June 24, 2010 Author Report Share Posted June 24, 2010 Jag har en 94.MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Draken Posted July 31, 2010 Report Share Posted July 31, 2010 Hej!Jag kan ordna påfyllning av R134!Jag jobbar som kyltekniker.....Installerar samt fixar Service på Luft-luft Pumpar men har även tillgång till R134.Jag jobbar i hela stor stockholm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted July 31, 2010 Author Report Share Posted July 31, 2010 Det låter bra Draken, jag skickar et Pm i veckan om det går bra. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Draken Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 Det låter bra Draken, jag skickar et Pm i veckan om det går bra. MVH Lasse. Det går bra det Lasse Behöver ni hjälp med era luft-luft pumpar så är det bara att höra av er Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Mustang67 Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 Hej,Har en komplett orginal AC i min -67 coupe som har fungerat tidigare enligt uppgift. Känner du till någon som kan kolla att den är tät innan man testar att fylla gasen ?Fick faktisk med en burk R134 när bilen kom hem från USA.Frågan är hur man fyller med den ? Nån som vet ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Draken Posted August 1, 2010 Report Share Posted August 1, 2010 Hej,Har en komplett orginal AC i min -67 coupe som har fungerat tidigare enligt uppgift. Känner du till någon som kan kolla att den är tät innan man testar att fylla gasen ?Fick faktisk med en burk R134 när bilen kom hem från USA.Frågan är hur man fyller med den ? Nån som vet ? Du har Pm! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted August 8, 2010 Author Report Share Posted August 8, 2010 Du har pm Draken.MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts