Mustangtillsalu Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 Hej!Är helt ny användare här och kan inte någonting om Mustanger. MEN jag har en 67:a cab i garaget som jag ska sälja. Min fd man var entusiast och han lever tyvärr inte längre... Har nu beslutat för att sälja, men har ingen som helst aning om vad den är värd. Var/till vem i Göteborgs området vänder jag mej för att kunna få en värdering? Alla tips emottages!Tack på förhand!HälsarJennie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klingan75 Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 På Mustangklubbens hemsida finns en lista med kontakter. Börja med att vända dig till en regionsansvarig i närheten av dig och förklara bakgrunden så får du säkert hjälp.http://www.mustangclubsweden.org/default.asp?c=1148 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanneJ Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 En 67 cab kan vara värd allt mellan 100'-350' beroende på skick.Är bilen körbar, besiktigad och klar eller är det ett renoveringsobjekt?Några bilder kan vara en bra början för att lättare kunna hjälpa dig med ett värde.Självklart är det bäst om någon med bra koll på prisbilden kan komma och titta på bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustangtillsalu Posted July 28, 2010 Author Report Share Posted July 28, 2010 Tackar för svar! Ska kolla på kontakterna...Den är nybesiktigad i år, och körbar. Lite vajs med uppladdning av batteriet, ev generatorn (har min bror sagt Cabben går upp och ner med elektrisk drivning. Är servo standard här? Automat. Lacken är väldigt fin. Sen är väl inredningen inte hundra med helt ok. Men ska ta några bilder så kanske jag kan lägga dom här, eller maila dom. Dessutom har jag 4 nya fälgar. En helt ny cab som ligger nerpackad i låda. Nytt avgassystem liggandes i låda, vet dock inte om det är komplett. Ska ta lite bilder som sagt så kanske jag kan få lite ytterligare hjälp.Tack igen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts