hammarby Posted September 13, 2010 Report Share Posted September 13, 2010 Är nybliven Mustang ägare, 95 GT cab trippel svart, ska byte nu då originalet är dåligt.Funderar på tyg men det är vinyl som sitter där nu, vilket är bäst.Tänker lite på utseendet därav frågetecknet. Ska inte göra det själv, bor i Stockholm.Weine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macattac Posted September 13, 2010 Report Share Posted September 13, 2010 Ligger sufletter ute till salu på blocket....kolla demgrattis till en fin bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted September 13, 2010 Report Share Posted September 13, 2010 Byt till vinyl som orginalet mycket lättare att sköta och att hålla renhar själv bytt ( Dr vinyl i Västberga.) till en ny vinyl sufflet och är jätte nöjd. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammarby Posted September 14, 2010 Author Report Share Posted September 14, 2010 Tack!Menar du LH Bil och Plåt i Västberga för cab-byte.Weine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norwall Posted September 14, 2010 Report Share Posted September 14, 2010 Vinyl är ju lättskött men kan ju ärligt säga att tyg är bara så mycket snyggare!Jag tänker byta till tyg, förhoppningsvis i vinter om ekonomin tillåter....Grattis till en snygg och trevlig bil.mvh Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macattac Posted September 14, 2010 Report Share Posted September 14, 2010 http://www.blocket.se/helsingborg/Suffl ... ?ca=11&w=3Dessa har till gen 4 också... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corvette Posted September 15, 2010 Report Share Posted September 15, 2010 Tack!Menar du LH Bil och Plåt i Västberga för cab-byte.Weinekan varmt rekommendera dem men det är Båt och inte Plåt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammarby Posted September 15, 2010 Author Report Share Posted September 15, 2010 TackSka ta kontakt med dom i veckan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted September 17, 2010 Report Share Posted September 17, 2010 Ja så hette dom säkert men bra var dom , jag är nöjd. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrv8 Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 Ny vinyl cab mycket biligt i USA, men huuu så pilrigt det verkar att byta. (finns en tråd här på forumet hur man byter där han som gjort det säger räkna med 2 dagars jobb om du inte är van och efter att påbörjat en gång håller jag med honom glöm att byta på en kväll, får bli ett nytt försök nu i vinter att byta själv)Skulle jag lägga större pengar på ett byte som att lämna in den för bytet, skulle jag starkt fundera på en i tyg, är ju så snyggt. Samt känns som att det går att hålla en sån cab i bra skick längre om man vårdar den.Nu var det ett tag sen jag åkte en cab med tygtak men nog tycker jag att tjockt tyg borde dämpa vägljudet mer också.Lycka till med bytet.MvhMrV8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammarby Posted September 30, 2010 Author Report Share Posted September 30, 2010 Ska nu byta min cab i Västberga så det ska bli spännande och se resultatet, återkommer om det. Weine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corvette Posted October 2, 2010 Report Share Posted October 2, 2010 Ska nu byta min cab i Västberga så det ska bli spännande och se resultatet, återkommer om det. Weinede kommer inte göra dig besviken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammarby Posted October 15, 2010 Author Report Share Posted October 15, 2010 Har varit hos Dr Vinyl i Västberga och hämtat mustangen med ny cab. Har även fått förarstolen justerad då stoppningen lossnat i infästningen. Bilen har nu fått ett "nytt" utseende då jag tidigare även har nya däck samt att den är nybesiktad utan en anmärkning. Jag är en mycket nöjd mustang-ägare! Idagarna ska bilen få "gå i ide" Kommer att se fram mot att få ta fram "musse" på nya turer i vår./Weine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 NÄ fan jag rullar till 1 December om inte snön kommer så dombörjar att salta, då åker Sally in bums. Sen kommer hon ut 1 April. ( Om inte snön är kvar.)MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts