vallarn1 October 2, 2010 Report October 2, 2010 Jag funderar på att köpa några böcker så man kan fixa lite med sin ögonsten. Jag vet att Haynes har reparationshandböcker men det kanske finns någon som anses vara mycket bättre. Vad finns det för böcker om man bara vill bli lite nördig och kunna en del om sin bil typ dom dörrknapparna kom med den årsmodellen Finns det någon litteratur som anses vara Mustangbibeln Det skulle vara roligt att veta vad ni rekommenderar och så kanske man kan få en del att välja på och vips så har man en önskelista när frugan och barnen frågar vad man önskar sig till julklapp /Peter Citera
Tommyax October 2, 2010 Report October 2, 2010 Hej."Den svenska boken om FORD MUSTANG" är en intressant bok, kanske även för de som inte har en -64½-66 mustang som boken handlar om.Länk till fler böcker: http://www.mustangsmustangs.com/ford/st ... ndex.shtml/Tommy. Citera
bjope45 October 2, 2010 Report October 2, 2010 Hej,Jag har köpt manualer från:www.fordmanuals.comDär står det mesta..... /Björn Citera
pools October 2, 2010 Report October 2, 2010 Mustangbibeln skulle väl vara Shop Manualen då. Den baramåste man ha. Mustang Shop Manual, alltså. Finns hos domflesta återförsäljare i Sverige.Mvh.pools Citera
vallarn1 October 3, 2010 Author Report October 3, 2010 Mustangbibeln skulle väl vara Shop Manualen då. Den baramåste man ha. Mustang Shop Manual, alltså. Finns hos domflesta återförsäljare i Sverige.Mvh.poolsJag har kollat på nätet lite och det finns en elektronisk version att ladda ner men jag ska försöka få tag i en riktig bok. Ska åka förbi en återförsäljare i veckan och se om dom har bokversionen eller kan skaffa den. Tack för tipsen nu har jag även julklappar att se fram emot jag kan ju om inte annat köpa och ge till mig själv Citera
fast66 October 15, 2010 Report October 15, 2010 1. Shop manual2 Bob Mannels bok om Ford smallblock Citera
CMC-49 October 16, 2010 Report October 16, 2010 Hej Vallarn det kommer med en shop manual till 68 på cd med cabben den skickas från Usa runt den 25\10Bör kunna skicka till dig 14 dagar senare Citera
pools October 17, 2010 Report October 17, 2010 Vallarn!Har du köpt Mats Erikssons 68 cab?Mvh.pools Citera
vallarn1 October 17, 2010 Author Report October 17, 2010 Hej Vallarn det kommer med en shop manual till 68 på cd med cabben den skickas från Usa runt den 25\10Bör kunna skicka till dig 14 dagar senare Suveränt, man får tacka och buga, schysst Det är bra att ha en sådan så man kan kolla upp saker mm. Vallarn!Har du köpt Mats Erikssons 68 cab?Mvh.poolsJapp, den rullar numera på västkusten. Citera
pools October 18, 2010 Report October 18, 2010 Oh, herregud, stakars dej......nä, skojjar bara. Jag köpte min 68 av honom också.Fast det är nästan 12 år sen. Mats är bra att ha göramed. Hjälpsam i efterhand också.Lycka till med bilen! Mvh.pools Citera
Recommended Posts