Jimmy_the_1 Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Ska precis koppla in mitt värmepaket, men ser då att på min bil som har haft Ac så går vänstra slangen(om man kollar från motorn) upp till denna water valve motor innan den går vidare till insuget... men bilar utan ac verkar slangen gå direkt till insuget.... så har den något att göra med Ac:n eller?eller kanske enklare att fråga behöver jag koppla in den? (ska bara ha värme i bilen, Ac:n är skrot)lämnar en länk ifall ni vill se hur det ser ut..http://www.mustangbarn.com/images/vacs/V5.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy_the_1 Posted October 4, 2010 Author Report Share Posted October 4, 2010 ingen som vet? då chansar jag på att den inte behövs... så får vi se... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mnilsson Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Det kan ju vara så att på en bil med AC så var man tvungen att vara säker på att värmen var avstängd medan en utan (som på min 66:a) inte har nån vattenavstängning utan man hindrar bara luften att cirkulera genom värmepaketet med diverse spjäll.//Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy_the_1 Posted October 4, 2010 Author Report Share Posted October 4, 2010 Det låter väldigt logiskt... verkar funkar bra att koppla förbi dem iallafall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts