norrland Posted October 13, 2010 Report Share Posted October 13, 2010 Hej,relativt ny ägare till en -65 HT .Hjullagret skar nåt så innih***e på höger sida,är det någon här som vet vart man kan få tag på en hyfsad beggad hjulspindel till mitt ök,bilen har skivor fram... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Berglund Posted October 13, 2010 Report Share Posted October 13, 2010 Man byter lagren inte spindeln.Yttre lager + inre lager + oljetätning finns att köpa hos tex Hansen Racing (Mekonomen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
norrland Posted October 13, 2010 Author Report Share Posted October 13, 2010 Jo det hajjar ju jag åxå men det har verkligen SKURIT,inre lagerbanan är ett med själva spindeln så den är utom all räddning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Berglund Posted October 13, 2010 Report Share Posted October 13, 2010 Ojdå! Spindlar torde vara ganska lätt få tag på.För något år sedan ringde jag lite skrotar efter spindlar och det var fler som hade.Pröva Osby skroten, Sösdala medflera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
norrland Posted October 13, 2010 Author Report Share Posted October 13, 2010 ok ,1000-tack jag ska kolla upp det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts