Jocce October 14, 2010 Report October 14, 2010 Varför är det ingen egen kategori för den Senaste Generationen Mustang?/Jocce Citera
Daron October 14, 2010 Report October 14, 2010 är väl inte så många här som har en sådan än, eller så många som funderar på att köpa en..nackdelen är väl att då kommer nog inte många 2005-2010 ägare att läsa och svara på det forumet, och många frågor och tankar kan ju vara lätt lika ändå. men jag tycker iden låter bra om det bara var tillräckligt många intresserade. det kommer säkert med tiden. vad säger moderatorer och/eller forumägare? Citera
mats g johansson October 14, 2010 Report October 14, 2010 Hej Är den allmänna uppfattningen att det skall vara en ny kategori för de senaste Mustangerna så är det absolut inga problem att lägga upp, bara vi är någorlunda överens om det Vad tycker ni andra?Mats Citera
Daniel Linde October 14, 2010 Report October 14, 2010 Om man tittar på våra lika i USA så har dom på deras forum (mustangforums.com) alla S197or under samma.Det är ju i grund och botten samma bil. Så jag tycker det är självklart att det ligger under samma, precis som idag.Men jag håller med Mats.JMCOT (Just My Coup Of Tea) // Danne Citera
MOS October 14, 2010 Report October 14, 2010 Håll dom i samma grupp ett tag till.Av samma åsikt./MOS Citera
larswesterberg October 14, 2010 Report October 14, 2010 Enligt Grufmans reservdelskatalog som kom i min brevlåda häromdagen så finns det 73 st 2010 och 6 st 2011.Jag är en av dom. Men mycket är ju gemensamt så jag tycker att det är OK att fortsätta med 2005+.Lars... Citera
Recommended Posts