vontrapp Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 någon som har erfarenhet av de här kitet?http://www.mustangsplus.com/xcart/1965- ... n-Kit.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rg372 Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Hei!, har nesten det samme kittet på min -66HT, men har "reversed eye" bakfjærer. Det blir en enorm forskjell når du skifter ut dine gamle deler og monterer dette Bilen blir ikke så lav som du kanskje tror, men det går jo og fikse etterhvert nå fjærene har fått "satt" seg litt.Jeg kuttet av 3/4 ring på framfjæra, og monterte 1" senkeblokk på bakfjæra. Hilsen RonnyGetAttachment.jpg[/attachment:1r5gku8g]Bilen er jo ikke kjørt etter monteringen, og jeg antar at den vil synke en cm eller to etterhvert.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vontrapp Posted October 28, 2010 Author Report Share Posted October 28, 2010 tycker du att de är ett kit att sattsa på? är de bra kvalite på grejerna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rg372 Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 Jeg føler i allefall at kvaliteten er god nok. Dette firma har holdt på i mange år, som en familiebedrift. De kjører banerace og og bygger kundebiler med egne produkter..... de har i katalogen sin satt ihop mange kit for og gjøre det enklere for kunden og få riktige komponenter til sine restaureringer eller modifiseringer.Det finns jo så utrolig mye og velge på når man skal gjøre forandringer på sin Mustang i dag! Total Control har nog några av dom besta produktene til veiholdning, men som sagt jeg har handlet nesten samme greier som dette kit du viser til..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts