macattac November 15, 2010 Report November 15, 2010 Jag har köpt tre mustanger, alla fabriksnya 20111) Röd/svart GT premium, automat2) Grabber blue/svart, V6 base automat3) Svart/röd GT premium automatvilken färgkombo väljer DU om du köper en mustang 2011?Svart!!!! Nya 5.0....de är nog bättre än sex. Citera
mike85 November 15, 2010 Author Report November 15, 2010 Jag har köpt tre mustanger, alla fabriksnya 20111) Röd/svart GT premium, automat2) Grabber blue/svart, V6 base automat3) Svart/röd GT premium automatvilken färgkombo väljer DU om du köper en mustang 2011?Svart!!!! Nya 5.0....de är nog bättre än sex.De finns mycke som är bättre än sex Citera
CMC-49 November 15, 2010 Report November 15, 2010 CABB Svart interiör och svart utvändig och ta tyg cabb Som sagt tidigare att gå ut i garaget och sätta sig och beundra sin 3Xsvarta musse det är bättre än SEX Citera
lope November 15, 2010 Report November 15, 2010 Varför inte som på denna bilden, Mvh Lope(Ja, jag vet att det inte är en 2011, men snygg det är den) Citera
lope November 15, 2010 Report November 15, 2010 Manuell om du vill vill köra och gasa lite, automat om du skall ha den lite mer som "bruksbil" och köra mycket stadskörning. (och då menar jag inte på sena nätteroch rakt fram i en 400 meter, för då blir det nog alt. 1 igen) Citera
lope November 15, 2010 Report November 15, 2010 Om man jämför gamla och nya automatlådan så är det LJUSÅR i skillnad. Den gamla är hård och hackig, den nya är silkeslen och brutal.jag förbeställde precis en 2012 Boss... ska bli najsGOTTEGRIS ! Citera
mike85 November 15, 2010 Author Report November 15, 2010 så ni tycker jag ska beställa en svart till? En GT premium? Cabbe? Manuell eller automat?Svart/svart, Svart/röd, Svart/grå eller Svart/begie?Jag hade inte valt cabb men manuell å svart/röd Citera
d.nilsson November 15, 2010 Report November 15, 2010 Snyggaste färgkombinationen enligt mig är grabberorgange med svarta striper Citera
Guest my little pony November 15, 2010 Report November 15, 2010 Usch va du retas Fredrik....jag som väntar på min GT500 -08 i Vapor silver med feta svarta stripes....kanske man skulle ha slagit till på en -11 istället..."kul att du e tillbaks"Mvh "my little pony" Citera
AJ November 16, 2010 Report November 16, 2010 Manuell om du vill vill köra och gasa lite, automat om du skall ha den lite mer som "bruksbil" och köra mycket stadskörning. (och då menar jag inte på sena nätteroch rakt fram i en 400 meter, för då blir det nog alt. 1 igen) Ska man köra sena nätter och rakt fram är det automat som gäller Citera
Daron November 16, 2010 Report November 16, 2010 Alla vill ha svart.. Nej, jag vill köra, inte bara tvätta. Svart är svårast att hålla ren, och poler-rosor och andra små repor syns väldigt väl i lacken.. nej tack Antar att det är 2012 modell du beställer. Lava red är en ny färg, kan ju vara cool, ingen som har den tidigare iallafall.Manuell och coupe. Må vara att Automat är snabbare, och skön när man ska cruisa och glida långsamt så man slipper växla hela tiden. Men vid lite entusiastkörning är det ju manuell låda som gäller! Citera
lope November 16, 2010 Report November 16, 2010 Snyggaste färgkombinationen enligt mig är grabberorgange med svarta striper Här kan du få dregla... Mvh Lopehttp://www.grabberorange.net/ Citera
Jocke Ö November 29, 2010 Report November 29, 2010 Manuell om du vill vill köra och gasa lite, automat om du skall ha den lite mer som "bruksbil" och köra mycket stadskörning. (och då menar jag inte på sena nätteroch rakt fram i en 400 meter, för då blir det nog alt. 1 igen) Ska man köra sena nätter och rakt fram är det automat som gäller Håller inte med... Citera
mickeymussestang December 15, 2010 Report December 15, 2010 sonic blue lackade svarta rally stripes Citera
RoTe December 16, 2010 Report December 16, 2010 Manuell om du vill vill köra och gasa lite, automat om du skall ha den lite mer som "bruksbil" och köra mycket stadskörning. (och då menar jag inte på sena nätteroch rakt fram i en 400 meter, för då blir det nog alt. 1 igen) Ska man köra sena nätter och rakt fram är det automat som gäller Instämmer! Citera
tomasaxel January 10, 2011 Report January 10, 2011 Alla vill ha svart.. Nej, jag vill köra, inte bara tvätta. Svart är svårast att hålla ren, och poler-rosor och andra små repor syns väldigt väl i lacken.. nej tack Jag har svart och det blir det inte igen av just ovan nämnda anledning.Blå med vita stripes är snyggt tycker jag! Citera
RoTe January 10, 2011 Report January 10, 2011 Blå med vita stripes är snyggt tycker jag!Vit med blåa stripes är snyggast tycker jag. Citera
Daniel Linde January 11, 2011 Report January 11, 2011 Har haft svart/svart tyckte det blev tråkigt med tiden.Svart/röd har jag nu porr! Manuell har jag idag, automat ska nästa ha om det finns att få då //danne Citera
Recommended Posts