Guest my little pony January 2, 2011 Report January 2, 2011 Det kändes långt ( 90 dagar kvar ) igår när man skottade 25 cm snö efter nyårsnatten....tills man får ta ut hingsten ur stallet o få åka lagligt på sommardäck.....men det känns bättre o säga 3 månader kvar....God fortsättning förresten....MVH "my little pony" Citera
Daniel Linde January 2, 2011 Report January 2, 2011 Det går ju faktiskt tokfort.90 dagar det blir ju ca 12 veckor Citera
pools January 2, 2011 Report January 2, 2011 Det kändes långt ( 90 dagar kvar ) igår när man skottade 25 cm snö efter nyårsnatten....MVH "my little pony"Fick ni 25 cm snö i Vallentuna i förrgår?Vi fick 4 cm. i Vindeln. Vi har väl totalt 40 cm. nu. Men lika glad ärjag för det, jag hatar snöskottning! Jag hatar snö över huvud taget.Men det är nåt vi får leva med varje vinter. Fast i år är det LITE snö.Hoppas bara att det inte blir så mycket mer i vinter. Fast vihar mycket vinter kvar här i Västerbotten, januari och februari kan varariktigt dj@vliga månader, vad gäller temperaturen. -25 är ju ingen ovanlighet.Och vi har haft en riktigt kall vinter hitintills. Men vi har nu passeratvintersolståndet, det blir ljusare och ljusare för varje dag som går. Ochsnart har vi en ny Mustangsäsong framför oss. F-n vad jag längtar! Mvh.pools Citera
BUSET January 3, 2011 Report January 3, 2011 jag brukar alltid fira den första snö/saltfria dagen som har torra fina vägbanor med en rejäl ut o gasa runda det kan ofta bli tidigare än man tror! nu längtar man bara tills man kan ut på grönbete o träffa alla kolleger Citera
Gtttggg January 3, 2011 Report January 3, 2011 jag brukar alltid fira den första snö/saltfria dagen som har torra fina vägbanor med en rejäl ut o gasa runda det kan ofta bli tidigare än man tror! nu längtar man bara tills man kan ut på grönbete o träffa alla kollegerJag längtar också till våren och räknar neråt tills bilen kommer ut. Citera
Jonasm January 3, 2011 Report January 3, 2011 Vem F*n längtar inte till sommaren ?? Hon står ju bara och väntar God forts på de nya året Citera
RoTe January 3, 2011 Report January 3, 2011 Det kändes långt ( 90 dagar kvar ) igår när man skottade 25 cm snö efter nyårsnatten....MVH "my little pony"Fick ni 25 cm snö i Vallentuna i förrgår?Vi fick 4 cm. i Vindeln. Vi har väl totalt 40 cm. nu. Mvh.pools62cm snödjup i Skyttorp utanför Uppsala. (Har skaffat snöslunga, därav smileyn... ) Citera
JohanT5 January 3, 2011 Report January 3, 2011 (Har skaffat snöslunga, därav smileyn... )Jag har just blivit av med min Finn ett fel på snöslungan på bilden. Citera
Guest my little pony January 3, 2011 Report January 3, 2011 Ja du pools....här har vi snö åtminstone över knähöjd kan väl vara 50cm...När jag gjorde lumpen på I20 i Umeå 1973-1974 då hade vi nog minst 1 meter snö runt Umeå..Så ni verkar ha det magert på snö nu då??T.o m Robert har ju mer än dig o mig....Ja jag skulle också vilja ha en snöslunga nu....Men jag tror jag ska investera i en kina 4x4 4-hjuling till nästa säsong med plogblad..Det är väl den 3/1 idag så nu är det väl bara 87 dagar kvar.....Det rusar på ....MVH "my little pony" Citera
Bobbe cmc 2103 January 3, 2011 Report January 3, 2011 (Har skaffat snöslunga, därav smileyn... )Jag har just blivit av med min Finn ett fel på snöslungan på bilden.Insnöat vevhus? Citera
JohanT5 January 3, 2011 Report January 3, 2011 Ja det kan man säga.Vevstaken beslutade sig för att kliva av åt höger.Han hade fått nog av sina kamrater där inne. Citera
xstang January 7, 2011 Report January 7, 2011 Finn ett fel på snöslungan på bilden. Enkelt, det fattas 7 cylindrar. Citera
Equus January 8, 2011 Report January 8, 2011 Fler cylindrar!! http://www.gizmag.com/for-the-man-with- ... ure/17581/ Citera
Guest my little pony January 19, 2011 Report January 19, 2011 hoppsan.....69 dagar kvar nu.....tiden går....mvh "my little pony" Citera
Guest my little pony February 4, 2011 Report February 4, 2011 Hoppsan tiden går ju undan....55 dagar kvar till 1 april....då man kan glida ut lagligt på sommardäcken....och snön försvinner saktaså den är nog borta tills dess.....ska nu ut o varm köra lite.....och sanda garage uppfarten så kan man ju rulla ut lite o känna på marken...nån mer???MVH "my little pony" Citera
Lassemålare CMC 2071 February 6, 2011 Report February 6, 2011 Fan vad man längtar suck. men man får värma sig med tantan så längeoch det funkar ju bra när man har en varm tant. Häpp. MVH Lasse. Citera
Recommended Posts