Jump to content

Recommended Posts

Hoooha....

Nu har jag lirat BF3 i drygt 4-5h, på PC !!!

Spelet flyter fint, banorna är riktigt schyssta!

Bara att vänta på att spelet till Xboxet kommer ner i brevlådan :)

En härlig helg står och väntar!

• Svar 83
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sen kommer COD lagom efter den 8:e....yummy yummy yummy :)

spelhösten ser ljus ut...ska köpa Rage begagnat oxå...plus Gears 3 he he,blev ju mycket där! men det räcker "länge" ändå då jag har en 2åring o tant att ta hand om så..

Japp senast torsdag, men jag tror nästan att det dimper ner imorgon onsdag... känner det nästan på mig :)

Hur som har ni köpt/skall köpa spelet via Origin till PC.. då kan ni börja spela redan idag!

http://www.youtube.com/watch?v=wHm8IOix4yE

//D

Idag ? Inte om man bor i Sverige. Har du använt någon VPN med utlänsk IP ? Mitt spel börjar funka den 27:e 01:00. E ju väldigt sugen .............

Idag ? Inte om man bor i Sverige. Har du använt någon VPN med utlänsk IP ? Mitt spel börjar funka den 27:e 01:00. E ju väldigt sugen .............

Japps. Länken här ovan till youtube visar hur man gör.

Men jag lirade bara kampanj. I väntan på xbox skivan.

Någon som skaffat Forza Motorsport 4?

Fick hem mitt exemplar idag (hade inte förbokat det), och kan säga att jag verkligen diggar det.

Älskade FM3:an men trodde inte först att det skulle vara SÅ stor skillnad på spelen, men där fick man sig en överraskning :)

Lite lagom kul att köra runt en GT 05:a på Top Gear´s Test Track ;)

För de som spelar så har jag en liten "in game" bil klubb om man vill vara med.

Namn: Razors ApexKillers

Tag: R AK

ja så är man då äntligen ett par banor in i BF3 :)

påminner mycket om övriga MWF spel men grafiken är verkligen up to date (även om det är sämre än på pc) härligt att få komma igång o kriga igen efter en tids svacka på spelfronten! stannade igår på banan där man jagar ryss bossen i "hollywood huset" och ska på jaga rätt på fanskapet direkt efter jobbet he he.. oh yeah!!

Hej alla spel glada spelade lite bf3 med jobbarkompissar i flera timmar i går det var ju sketaroligt grym grafik hur kul som helst med alla nya baner kan ju alla i bc2 det blev väl ca: 500 timmar i det spelet jag kommer inte joina bc2 längre .

Spelade ändå inte med min nya dator så det blir ju ännu snyggare när jag får ett riktigt graffekort ha de gott dax att ta fram en stor stark och joina lite bf3 / steff

för er "lajvare" är jag glad men för min egen skull sjukt besviken! efter SÅ lång väntan var det knappt jag hann svälja första ölen sen var spelet över..

och så jävla kul var det inte...det verkar som tiden för kampanj är över helt nu och live/MP har tagit över helt...

det enda spel senaste tiden som levererat på kampanj läget är fortfarande black ops,där man kunde njuta länge och väl med varierande story!

bitter? ja det är jag...mitt spel är redan ute på tradera! men i övrigt ger jag full pott för grafik,realism etc

för er "lajvare" är jag glad men för min egen skull sjukt besviken! efter SÅ lång väntan var det knappt jag hann svälja första ölen sen var spelet över..

och så jävla kul var det inte...det verkar som tiden för kampanj är över helt nu och live/MP har tagit över helt...

det enda spel senaste tiden som levererat på kampanj läget är fortfarande black ops,där man kunde njuta länge och väl med varierande story!

bitter? ja det är jag...mitt spel är redan ute på tradera! men i övrigt ger jag full pott för grafik,realism etc

Varför spelar du inte "online"?

Jag fick med mig en jobbarkompis på onlinespelandet på BFBC2 och han blev helt galen!

Han spelade över 500h på 6 månader :) Tilläggas bör nog att han använde det som recover efter en knäoperation i drygt 2månader!

Men han spelar BF3 nu också online.

Kampanjspelande är inte alls intressant längre för mig. Även om man ibland gör det iallafall :)

Pröva så ska du få se! :rolleyes:

ok,

jag ska i ärlighetens namn erkänna att det var roligt!! jag var bara så förbannad över att dessa storspel skiter i kampanjerna numera (speciellt licens spelen)

och bara satsar på online o MP! jag har spelat genom det en gång till nu innan det är sålt och nog fan är det ballt,men ändå för kort!

danne,kan bara säga att jag aldrig varit intresserad av online..jag har oxå varit väldigt trotsig att INTE prova av nån anledning :) men ovanpå det så har jag en 2åring att ta hand om så tiden finns inte (om jag ska orka med resten av mitt liv) så jag får vänta ett tag till isåfall he he..

nu kommer snart COD i brevlådan o RAGE är på väg hem (det kan nog ta nån timme att lira) så jag kan nog varva ner igen LOL

ok,

jag ska i ärlighetens namn erkänna att det var roligt!! jag var bara så förbannad över att dessa storspel skiter i kampanjerna numera (speciellt licens spelen)

och bara satsar på online o MP! jag har spelat genom det en gång till nu innan det är sålt och nog fan är det ballt,men ändå för kort!

danne,kan bara säga att jag aldrig varit intresserad av online..jag har oxå varit väldigt trotsig att INTE prova av nån anledning :) men ovanpå det så har jag en 2åring att ta hand om så tiden finns inte (om jag ska orka med resten av mitt liv) så jag får vänta ett tag till isåfall he he..

nu kommer snart COD i brevlådan o RAGE är på väg hem (det kan nog ta nån timme att lira) så jag kan nog varva ner igen LOL

hehe jag förstår :)

Lika bra och inte pröva Lajv då :) Du blir fast direkt !

Jag hade ju turen att få spelet i onsdags en dag innan release!

Men tur i oturen så slutade min fiberlina fungera på onsdags morgonen!

Har haft ett mobilt internet sedan dess och det har ju gått sådär att spela online med det!

Men det har blivit drygt 9h iaf... Rank 8..

Men idag fick jag iaf tillbaka fibern så nu blir det panga som tusan!

Bytt nick oxå på X360: NordicBattle (passar bättre när man surrar med engelsktalande...)

Bara adda om ni vill ha spelsällskap!

//Danne

hehe jag förstår :)

Lika bra och inte pröva Lajv då :) Du blir fast direkt !

Jag hade ju turen att få spelet i onsdags en dag innan release!

Men tur i oturen så slutade min fiberlina fungera på onsdags morgonen!

Har haft ett mobilt internet sedan dess och det har ju gått sådär att spela online med det!

Men det har blivit drygt 9h iaf... Rank 8..

Men idag fick jag iaf tillbaka fibern så nu blir det panga som tusan!

Bytt nick oxå på X360: NordicBattle (passar bättre när man surrar med engelsktalande...)

Bara adda om ni vill ha spelsällskap!

//Danne

Aha, det var därför jag inte hittade dig när jag sökte på det gamla nicket.

Ska prova med det nya då :)

Har själv fastnat för BF3 online, lirar med brorsan o hans polare.

Hunnit med nån timme o uppe i Rank 5.

Har inte spelat kampanj mer än 2-3 banor, det var roligare med RUSH-läge online :)

Aha, det var därför jag inte hittade dig när jag sökte på det gamla nicket.

Ska prova med det nya då :)

Har själv fastnat för BF3 online, lirar med brorsan o hans polare.

Hunnit med nån timme o uppe i Rank 5.

Har inte spelat kampanj mer än 2-3 banor, det var roligare med RUSH-läge online :)

Har du prövat Conquest-mode? Jag har testat RUSH lite grann och även Squad Deathmatch. Men det brukar oftast bli Conquest(ta/försvara flaggorna).

Jodå kört lite mer på conquest nu också.

Gillar RUSH just med att man kommer framåt i banan när man väl attackerat klart en section.

Dock är Conquest bra när man bara vill sitta o Snipra lite o få upp Ranken :)

Hej alla spel fantaster offline inget för mej allafall hur roligt som helst att joina multiplayer fick min nya rigg i går

kör nya amd bulldozer fx4100 8 gig minne ett 570 graffekort 750 w nätagg flyter på som en dröm rank 16 nu

grymt roligt bf3 ha de gott kanske ses på slagfältet ha ha / steff

eftersom BF åkte ut ur dörren lika fort som det kom in och COD dök upp för ett par dagar sen så måste jag säga ett par banor in i cod att det är riktigt jävla snyggt,roligt och spännande som cod ska vara!! hoppas bara det är längre än BF...

köp direkt :)

Då har man spelat 24h :)

Ligger på rank 17 och på drygt 201p/min.

Men jag får tamejtusan inte ordning på jetplanen.

Visst flyga kan jag, men det är fanimej inte lätt att få ihop de första 300p så man får anti flares :=)

Fått ihop 70p nu på drygt 40min i planet!!! :mad:

• 10 months later...

hej spelar nån fortfarade bf3 ?

i dag har jag köpt ett nytt graffekort nu kommer hösten dax att uppgradera datorerna lite

det blev ett evga geforce gtx 680 sc

det har blivit rätt många timmar bf3 för min del hmmm

ha de gott / steff

hej spelar nån fortfarade bf3 ?

i dag har jag köpt ett nytt graffekort nu kommer hösten dax att uppgradera datorerna lite

det blev ett evga geforce gtx 680 sc

det har blivit rätt många timmar bf3 för min del hmmm

ha de gott / steff

Hej steff,

Då tiden inte räckt till för allt så sålde jag mitt Xbox i maj nångång.

Sen igår så köpte jag faktiskt BF3 Premium Edition till PCn :)

Så jag försöker komma tebax, men man är så jäkla van med xboxdosan nu så, det går väl sådär :P

:)

NordicBattle heter jag på Battlelogen

// Danne

• 4 months later...

Hej denna tråd uppdateras inte mycke är det inga som spelar dataspel ?? vi var några stycken som fick ett ryck o ville spela rally japp bara damma av mina rattar och instalera dirt 3 på mina datorer och lokalt nätverk vi spelade i hmmm vad tiden går när man har roligt spelade i 7 timmar med lite matpaus dirt3 är faktiskt riktigt roligt med massa olika bilar / baner ha de gott / steff

post-3612-144839253965_thumb.jpg