kjorran January 29, 2011 Report January 29, 2011 Tänkte visa vad jag håller på med i vinter. Just inlämnad på lack. Spännade väntan !!!!Fortsättning följermvh/kjorran Citera
pools January 29, 2011 Report January 29, 2011 Spännande, Kjorran! Kjorran? Det har jag aldrig hört förr.Föresten, har inte du CMC 1794? (Om du nu är Jörgen Andersson)Mvh.P-O Citera
kjorran January 29, 2011 Author Report January 29, 2011 Jo visst är det jag, har rättat min profil nu. Kjorran är ett gammalt smeknamn som jag använder mig av ibland.mvh/Jörgen Citera
kjorran February 10, 2011 Author Report February 10, 2011 Lite uppdateringar - Bilen färdig för lack och har så varit så några dar. Haft en del problem att få fram en färg som är så korrekt som möjligt. Men idag blev det bingo, färgprovet såg klockrent ut.Bilen lackas inom snar framtid.Bilder kommer snart.mvh/jörgen Citera
kjorran February 11, 2011 Author Report February 11, 2011 Här kommer några bilder....Bilen är visst lackad - har ej sett den själv men fått en spionbild på morgonen. Men den håller jag på..... Citera
Jonasm February 11, 2011 Report February 11, 2011 Oj oj va kul Kommer du på mötet på onsdag den 16 ? Citera
kjorran February 14, 2011 Author Report February 14, 2011 Nu har jag synat den och det det ser riktigt bra ut - jag är skitnöjd.Dessutom att köra lite mustang när det är -22 grader ute är väl aldrig fel......... eller Lite bilder Citera
pools February 20, 2011 Report February 20, 2011 Nu har jag synat den och det det ser riktigt bra ut - jag är skitnöjd.Dessutom att köra lite mustang när det är -22 grader ute är väl aldrig fel......... eller Lite bilderVa kul att du är nöjd! Nu börjar det roliga jobbet, att sätta ihop bilen igen.-22 och på sommardäck!?? Nåja, snön är ju ganska sträv i den temperaturen, sådet gick säkert bra. Och vi träffades ju i onsdags, och du såg ut och hördes somvanligt, så det gick ju bra.Mvh.pools Citera
kjorran February 21, 2011 Author Report February 21, 2011 Jajamen det är seafoam green, sommardäck - nja det är ju vinterpuckar som sitter på kanske inte bättre än sommardäck men ändå, fick punka direkt när den kom in i värmen. som tur var det ingen lång färd. Bärgar´n stannade inte så långt från garaget.mvh/jörgen Citera
Klingan75 February 21, 2011 Report February 21, 2011 Samma färg som min då, träffade ytterligare en seafoam green på end of summer utanför Borås i höstas. Citera
kjorran February 21, 2011 Author Report February 21, 2011 Vad trevligt med en själsfrände, hoppas att du gillar färgen - jag gör det. Dessutom är det kul med färg som inte är alltför vanlig. Har inte sett nån fler i umeåtrakten.Såg några siffror nån gång: ca 14000 tillverkade i den färgenMin har en inredning i färgen ivy gold - kan det vara lika inredning också ?mvh/jörgenKan nån förklara hur man lägger in "smilisar" i texten hittar det inte. Citera
mhdin February 21, 2011 Report February 21, 2011 Vad trevligt med en själsfrände, hoppas att du gillar färgen - jag gör det. Dessutom är det kul med färg som inte är alltför vanlig. Har inte sett nån fler i umeåtrakten.Såg några siffror nån gång: ca 14000 tillverkade i den färgenMin har en inredning i färgen ivy gold - kan det vara lika inredning också ?mvh/jörgenKan nån förklara hur man lägger in "smilisar" i texten hittar det inte.Bredvid skicka snabbsvar så väljer du avancerad. Citera
Klingan75 February 21, 2011 Report February 21, 2011 Vad trevligt med en själsfrände, hoppas att du gillar färgen - jag gör det. Dessutom är det kul med färg som inte är alltför vanlig. Har inte sett nån fler i umeåtrakten.Såg några siffror nån gång: ca 14000 tillverkade i den färgenMin har en inredning i färgen ivy gold - kan det vara lika inredning också ?mvh/jörgenKan nån förklara hur man lägger in "smilisar" i texten hittar det inte.Jag har också IVY Gold inredning samt svart vinyltak. Den jag såg i Borås hade svart inredning. Enligt säljaren skall det finnas 3 -68 HT i sea foam green i mustangklubben.Du kan behöva ändra inställningar också för att få smilies att funka. Citera
kjorran March 23, 2011 Author Report March 23, 2011 Lite uppdateringarHar tillbringat en del tid i garaget på slutet...... men nu är det snart klart, väntar på en list runt bakrutanthats it. Men ribban höjs lite eftersom så nu har precis motorrummet börjat rengöras från div sprutdamm samt lite skit sen förra året - vi får väl se hur detta slutar. Är ju tänkt att användas.Åsso blir det lite uppdatering under också.Här kommer lite bilder, fler kommer när den är tvättad och jag kan/vill ta ut den (väntar på det vita på gården ska försvinna)mvh/jörgen Citera
pools March 23, 2011 Report March 23, 2011 Härligt Jörgen!Om du vill ha några goda råd ang. motorrummet, eller bara nåra uppmuntrande ord, vet du vart jag finns.Mvh.P-O Citera
Klingan75 March 25, 2011 Report March 25, 2011 Du har jobbat på bra - det ser riktigt fint ut:thumbup: Citera
kjorran March 27, 2011 Author Report March 27, 2011 Sista dämparen på plats. var kraftigt less innan helgen men efter lite (typ 4 timmar) knäskurning av trägolvet inne. så kändes det roligt igen.Notera kepsen (tips Formel 1) Citera
pools April 2, 2011 Report April 2, 2011 Känner inte igen den. Kan det va Red Bull? Fast den nuvarande kepsen ser inte ut så där. Citera
kjorran April 4, 2011 Author Report April 4, 2011 Japp red bull teamet med förra söndagens vinnare - vettels startnr. 15. korrekt kepsen har ett par år på "nacken"mvh/jörgen Citera
pools April 4, 2011 Report April 4, 2011 OT, men trodde väl det. Är du Vettel-fan och F1-fan?Mvh.P-O Citera
Recommended Posts