Jump to content

På lack


kjorran

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Lite uppdateringar - Bilen färdig för lack och har så varit så några dar. Haft en del problem att få fram en färg som är så korrekt som

möjligt. Men idag blev det bingo, färgprovet såg klockrent ut.

Bilen lackas inom snar framtid.

Bilder kommer snart.

mvh/jörgen

Link to comment
Share on other sites

Nu har jag synat den och det det ser riktigt bra ut - jag är skitnöjd.

Dessutom att köra lite mustang när det är -22 grader ute är väl aldrig fel......... eller

Lite bilder

Va kul att du är nöjd!:D Nu börjar det roliga jobbet, att sätta ihop bilen igen.

-22 och på sommardäck!??:confused: Nåja, snön är ju ganska sträv i den temperaturen, så

det gick säkert bra. Och vi träffades ju i onsdags, och du såg ut och hördes som

vanligt, så det gick ju bra.

Mvh.

pools

Link to comment
Share on other sites

Jajamen det är seafoam green, sommardäck - nja det är ju vinterpuckar som sitter på kanske inte bättre än

sommardäck men ändå, fick punka direkt när den kom in i värmen. som tur var det ingen lång färd. Bärgar´n stannade inte så långt från garaget.

mvh/jörgen

Link to comment
Share on other sites

Vad trevligt med en själsfrände, hoppas att du gillar färgen - jag gör det. Dessutom är det kul med färg som inte är alltför vanlig. Har inte sett nån fler i umeåtrakten.

Såg några siffror nån gång: ca 14000 tillverkade i den färgen

Min har en inredning i färgen ivy gold - kan det vara lika inredning också ?

mvh/jörgen

Kan nån förklara hur man lägger in "smilisar" i texten hittar det inte.

Link to comment
Share on other sites

Vad trevligt med en själsfrände, hoppas att du gillar färgen - jag gör det. Dessutom är det kul med färg som inte är alltför vanlig. Har inte sett nån fler i umeåtrakten.

Såg några siffror nån gång: ca 14000 tillverkade i den färgen

Min har en inredning i färgen ivy gold - kan det vara lika inredning också ?

mvh/jörgen

Kan nån förklara hur man lägger in "smilisar" i texten hittar det inte.

Bredvid skicka snabbsvar så väljer du avancerad.:thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Vad trevligt med en själsfrände, hoppas att du gillar färgen - jag gör det. Dessutom är det kul med färg som inte är alltför vanlig. Har inte sett nån fler i umeåtrakten.

Såg några siffror nån gång: ca 14000 tillverkade i den färgen

Min har en inredning i färgen ivy gold - kan det vara lika inredning också ?

mvh/jörgen

Kan nån förklara hur man lägger in "smilisar" i texten hittar det inte.

Jag har också IVY Gold inredning samt svart vinyltak. Den jag såg i Borås hade svart inredning. Enligt säljaren skall det finnas 3 -68 HT i sea foam green i mustangklubben.

Du kan behöva ändra inställningar också för att få smilies att funka.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Lite uppdateringar

Har tillbringat en del tid i garaget på slutet...... men nu är det snart klart, väntar på en list runt bakrutan

thats it. Men ribban höjs lite eftersom så nu har precis motorrummet börjat rengöras från div sprutdamm samt lite skit sen förra året - vi får väl se hur detta slutar. Är ju tänkt att användas.

Åsso blir det lite uppdatering under också.

Här kommer lite bilder, fler kommer när den är tvättad och jag kan/vill ta ut den (väntar på det vita på gården ska försvinna)

mvh/jörgen

post-3908-144839153248_thumb.jpg

post-3908-144839153256_thumb.jpg

post-3908-144839153264_thumb.jpg

post-3908-144839153272_thumb.jpg

post-3908-144839153279_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Härligt Jörgen!

Om du vill ha några goda råd ang. motorrummet, eller bara nåra uppmuntrande ord, vet du vart jag finns.

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Sista dämparen på plats. var kraftigt less innan helgen men efter lite (typ 4 timmar) knäskurning av trägolvet inne. så kändes det roligt igen.

Notera kepsen (tips Formel 1)

post-3908-144839153627_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...