bulan Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Visst går handbromsvajern under bladfjädern hela vägen in i trumman och passerar alltså aldrig över fjädern. Tror att jag gjorde en korkad grej idag när jag monterade banjon och stötdämpare.Mvh. Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanT5 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Titta i galleriet, på Cougarn så har du en bild underifrån.http://forum.mustangclubsweden.org/album.php?albumid=17&attachmentid=12301 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulan Posted January 31, 2011 Author Report Share Posted January 31, 2011 Snyggt och fint underrede där. Där gick den faktiskt ovanför fjädern. Trodde jag gjort fel och att den skulle gå under.Någon annan som kan bekräfta. Tack för hjälpen! ! !Mvh. MatsCMC 2089 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nafets Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Snyggt och fint underrede där. Där gick den faktiskt ovanför fjädern. Trodde jag gjort fel och att den skulle gå under.Någon annan som kan bekräfta. Tack för hjälpen! ! !Mvh. MatsCMC 2089Kollad i mitt fotoalbum sen helrenoveringen, visst skall den ligga över, går det att få den under? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulan Posted February 1, 2011 Author Report Share Posted February 1, 2011 Ja den ska nog vara över! Har haft av bakaxeln men lade bara upp bromssköld vilande över bladfjädern men fick för mig att de gick under tidigare. Tack igen!!!Mvh. Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts