kenta2 Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Hej Mustang vänner ! Är det någon som Har ett par gren rör till en Fairlane 62-63 med gjutnr C20E-9431-B att sälja Mvh Kent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JH Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Vad för motor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnRB Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Hej Mustang vänner ! Är det någon som Har ett par gren rör till en Fairlane 62-63 med gjutnr C20E-9431-B att sälja Mvh KentEr dette til en 221 eller 260 motor? Inte min sak, men vad skal ni med ett par? Er ju olika gjutnummer på høger og venster!MvhJohnB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenta2 Posted February 5, 2011 Author Report Share Posted February 5, 2011 Narturligtvis ska jag ha ett höger och ett vänster rör . ska ha dom på en 289aDom Grenrören jag har på mustangen kommer från en Fairlane 62-63 och dom är spräckta så jag tänkte försöka hitta två andra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnRB Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Tror ej grenrør med gjutnummer C20E..... er orginal på Mustangen. Tror ej dom er ovanliga, så kansje någon har i Sverige. Om inte så finns några her; http://www.allclassicmustang.com/1964MustangParts.htmlMvhJohnB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny-57 CMC1544 Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Kolla med:www.yankeeparts.se dom har det mesta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulan Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Det finns en del på Ebay men priserna varierar våldsamt. Dina ska heta C20E-9431-B (vänstra) och C20E-9430-B (högra) om du absolut vill ha samma som nu. Det är inte alltid man kan söka på numret utan sök på "exhaust manifold fairlane 1962" också. Kan du byta till senare årsmodell på grenrör som passar till 289:an eller blir det för mycket ombyggnad? Har du hört med några svenska firmor som har beg. delar?Mvh. MatsCMC 2090 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC-49 Posted February 6, 2011 Report Share Posted February 6, 2011 lägg ut en bild på det du vill ha så har jag nog det på hyllan, behöver se vilket utseende du vill ha på det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenta2 Posted February 9, 2011 Author Report Share Posted February 9, 2011 Hej Mats lägger upp en video på rören . mvh kent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnRB Posted February 13, 2011 Report Share Posted February 13, 2011 http://www.classiccars.se/classic/p_detalj.asp?txtLopnr=22500&txtVar=1http://www.classiccars.se/classic/p_detalj.asp?txtLopnr=23127&txtVar=1Har ej kollad gjutnummer. NB; Ej minaJohnB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts