Jonasm Posted April 26, 2011 Report Share Posted April 26, 2011 Är de nån som fått den ? Jag har de inte iaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin Posted April 26, 2011 Report Share Posted April 26, 2011 Jadå, fick den för över 1 vecka sen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUSET Posted April 26, 2011 Report Share Posted April 26, 2011 japp,här med!var med på bild som "snabb GT" till och med.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools Posted April 26, 2011 Report Share Posted April 26, 2011 Är de nån som fått den ? Jag har de inte iaf Om du vill kan jag skicka ett ex, eller om du kommer förbi...Mvh.P-O Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Är det nån som har fått medlemsmatrikeln tillsammans med klubbtidningen? Om den är inte med alls, varför har den tagits bort i så fall? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Är det nån som har fått medlemsmatrikeln tillsammans med klubbtidningen? Om den är inte med alls, varför har den tagits bort i så fall?Bara tidningen o. nytt medlemskort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mats g johansson Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Matrikeln har blivit försenad och kommer med nästa nummer av Mustang Forum i stället. mvhMats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtttggg Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Matrikeln har blivit försenad och kommer med nästa nummer av Mustang Forum i stället. mvhMatsDet låter bra för jag brukar kika efter nya medlemmar i min trakt med hjälp av matrikeln bla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm Posted April 28, 2011 Author Report Share Posted April 28, 2011 Om du vill kan jag skicka ett ex, eller om du kommer förbi...Mvh.P-OTack. Ja kommer förbi nån dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.P Posted April 29, 2011 Report Share Posted April 29, 2011 Jag fick bara nya medlemskortet, inte klubbtidningen :'( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts