CMC-49 July 7, 2011 Report July 7, 2011 Hej alla!Vi har blivit inbjudna till Fly N ´Ride på Ljungbyhed Park nu på lördag den 9/7 2011 Se info bifogad fil.Detta är ett arrangemang i tre delar som nu på lördag består i utställning av Bilar, MC och Flygplan från olika delar av seklet.Vi tillsammans med andra märkes klubbar är inbjudna att deltaga och det är fritt fram att komma och att åka under dagen när som man helst vill, Ha trevligt, njuta av dagen och mingla med andra motor intresserade.Det finns fika att köpa till självkostnadspris och vi ställer ut på den vanliga platsen mellan hangarerna.Detta kan ju vara ett bra tillfälla att köra förbi o kolla om man nu ändå åker till Ring Knutstorp o tittar på de nostalgiska bilarna som är där.Jag vill också passa på att berätta att den 13 aug på denna Fly N ´Ride dag skall vi tillsammans med Jasmine Cederqvist Fly N ´Ride grundaren, Club Corvette och Micke Ohlsson Motorsport m.fl. göra ett utökat program där det kommer att visas lite av varje som inte hör till vardagen precis så håll ögon o öron öppna för denna dag mer info kommer om detta inom kort.Välkomna.Mvh TomasRegionsansvarig CMCS Syd Citera
BUSET July 8, 2011 Report July 8, 2011 låter kul...synd att man missar så mycket! grabben är för liten o tanten tot ointresserad.. :/ Citera
Palle W July 9, 2011 Report July 9, 2011 Jag åker dit efter lunch idag. Någon mer som kommer?? Citera
Palle W July 10, 2011 Report July 10, 2011 Ljungbyheds Aeronautiska Sällskap http://www.lasf5.nu/Hjärtligt tack till alla närvarande för en trevlig eftermiddag.Flygningen med Vampire var stilig! Vilka loopar!Den 13 aug ska det bli ännu mer sensationer, utlovas det. Citera
lope July 10, 2011 Report July 10, 2011 Här är en länk till mina bilder från dagen. Vi var en 12 Mustangägare som njöt av vädret, fordonen & flygplanen. https://picasaweb.google.com/103417897926786029773/LjungbyhedFlyNRide#Mvh Lope Citera
Recommended Posts