Jump to content

Alldeles snart!


getapony

Recommended Posts

Jaha, så gick det inte att hålla sig längre!

Och jag som har varit inne på en Musse med V6:a och automat, kanske en cab bara för att ha som ÅkaOchÄtaGlassBil...:D

Efter en tur runt bland olika bilhandlare så upplyste plötsligt min Co Driver mig om att han hade en kompis i krokarna som hade en Musse till salu och "vi kan ju iaf ta en sväng förbi och sparka lite däck och snacka lite"... Svänger in på uppfarten och där står den....en Legend Lime Mustang GT cab...efter en provtur så var jag fast, det gick bara inte att undvika, så nu sitter jag här och förbannar klockan för att den går så långsamt, bilen hämtas imorgon efter lunch, undrar hur mycket sömn det kan tänkas bli under natten...?;)

Tror ni säljaren blir irriterad om jag åker nu och tillbringar 12 timmar i hans garage?:D:D

MVH

Jens

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hallå!

Gick väl sådär att somna den kvällen, men nu finns den på plats iaf, allt gick bra men enligt lagen om alltings jävlighet så öppnade sig himlen ungefär 20 minuter efter att alla papper var påskrivna...:(

Det togs igen redan veckan därpå som tillbringades på västkusten och jag har sedan dess spenderat den mesta vakna tiden i bilen med sufletten nere, man måste ju passa på!

Sömnen tas som Elbbiv föreslog igenom i höst!!:lol:

Tack för lyckönskningarna, nu ser jag att solen tittar fram, dags att äta glass?? Eller köpa tidning eller åka och bada eller vad som helst...:lol:

Jens

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...