Jump to content

Gnugga geniknölarna, ny medlem anmäler sig!


Recommended Posts

Gokväll!

Håkan, 52 år, Stockholm. Hade en Ford Mustang Hardtop årsmodell -70 på tidigt 80-tal. En sexa under huven men härligt gung (lite för mycket, höll på att klippa en vägskylt på Norra Stationsgatan). Nu är det dags igen men denna gång en V8 i en -65:a. Kan tyvärr inte lägga till en bild här. Bilen nyinköpt och jag har varit ute på lite provkörningar för att upptäcka fel. Fläktremmen gick av i Björkhagen, startmotorn bara klickade i Haninge. Mektakterna visade sig sitta i och färderna kunde fortsätta. Vi får se om något mer inträffar som kräver akuta åtgärder. Jag vet att Mustangen "sitter" lite som orginal men jag skulle nog vilja sänka fronten lite. Inte för väghållningens skull utan för utseendet. Har läst lite om olika alternativ men vill ha mer info innan jag gör något. Forum är bra informationskällor och jag läser vad som skrivs men ibland hittar man inte exakt vad man undrar över och då kommer jag att fråga på forumet.

Ser fram emot lite fler soldagar (icke regndagar iallafall) så jag kan testa och senare i höst ställa in en fullt fungerande trygg Mustang till vintervila.:D

Tack för ordet,

Mvh

Håkan

"Magnumvilla"

Link to comment
Share on other sites

Tackar! Tyvärr funkar det inte att lägga in foton/ bilder på klubbens hemsida. Jag har Apples Ipad 2 och det funkar inte att hämta upp bilder från flashhårddisken endast från webbsida. Det går heller inte att klippa/klistra in. Jag kommer att lägga in bilder via vanlig dator senare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...