Jump to content

Ålandskryssning utan bilar fredag 30 september


Göran K CMC 1060

Recommended Posts

Meddelande till alla mustang klubb vänner. Vi är några i klubben som bestämt oss för att göra en tripp till Åland. Vi tycker att det är ett bra tillfälle att lära känna varandra lite bättre utan bilar. Vi vill väldigt gärna ha med er också. Lite fakta om resan., Den är planerad till fredag 30e sept. kl 18:00. Vi åker med Viking Lines Cinderella. Vi kommer att äta middagsbuffe på fredakvällen och lunchbuffe på lördagen. Var o en som vill åka med bokar själv sin biljett o avgör själv när, var o vad de vill äta. Går man in på Vikings sida kan man bli medlem och då blir resan billigare. Hör av er om ni ska med antingen här eller när vi ses på Lissma. Ju fler vi blir ju roligare blir det.

Vi bokar middag kl 18.30 och lunch 12.30

Meddela om Ni har bokat mat samma sittning så kan vi försöka fixa så att alla får sitta tillsammans !

Maud & Reijo

(genom Siv & Göran)

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Jag personligen fattar ingenting........när vi skulle beställa detta så fanns 2 sittningar o käka????? det verkar ju som hela mustangklubben har boka, vi är väl 2000 tusen medlemmar eller??....för båten tar väl bara 2000 pers eller???? helt plötsligt kommer ett utrop om 2 platser???

Personligen så skiter jag i detta......det är ju sista fredagen på stan samma datum.....

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Detta är alltså ingenting som mustangklubben som klubb arrangerar. Utan två vanliga medlemmar som kallar till kryssning. Varken med eller mindre.

Att det finns två platser till sittningen spelar ju mindre roll. Man kan ju äta på egen tallrik :)

// Danne

Link to comment
Share on other sites

Får förtydliga mig, vi bestämde i onsdags på klubbträffen att äta kl 18.30 , men när jag skulle boka vår resa fanns endast 2 platser kvar på 18.30 sittningen, därför ändrade vi till kl 18.

Varför jag skrev detta i ett ytterligare inlägg var för att alla skulle förstå att platserna kan ta slut ganska snart.

Hälsningar

Siv

PS vi är 8 som bokat redan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej igen !

Nu är vi 13 st som bokat, kul :D !

Men vi har ändrat sittning på fredagen till kl 18.30, (har redigerat första inlägget).

När två skulle boka i går var det fullt kl 18 men ett stort sällskap hade bokat av till 18.30 sittningen så vi ändrade alla 13 till den sittningen. Skynda Er att boka om Ni ska med !

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...