Micke Wendel September 23, 2011 Report September 23, 2011 Riktigt kul.Täcker upp det mesta: V6, GT, Boss302 och GT500Dock bara utsidan...Här nedan mitt första försök,Länken till bygg din mustang här Citera
revben September 23, 2011 Report September 23, 2011 Svårt att bestämma sig men denna är jag rätt nöjd med Citera
Per Berglund September 23, 2011 Report September 23, 2011 Riktigt häftigt och proffsig funktion!Fan va kul med Internet ibland! Men Linde har du verkligen smak typ "18åring med bakvänd keps i Nissan Skyline" ...Väx upp! Jag är gammal så smaken blir mer moderat Citera
Daniel Linde September 23, 2011 Report September 23, 2011 Riktigt häftigt och proffsig funktion!Fan va kul med Internet ibland! Men Linde har du verkligen smak typ "18åring med bakvänd keps i Nissan Skyline" ...Väx upp! Jag är gammal så smaken blir mer moderat[ATTACH=CONFIG]16271[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16269[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16268[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16270[/ATTACH]Man har sätt så många "vanliga" mussar så man tittar ju knappt mera!Däremot så finns det en musse här i Gävle som är gör ball. Grabber Blue.Det ska stå ut så mycket det går!Och nä äldre än absolut 20 är jag inte! Citera
Per Berglund September 23, 2011 Report September 23, 2011 Den blå där skriver jag under på! Tycker det räcker med "överstylade bilar" som det vimlar av .....Visst dras blicken till dom och i nästa sekund tänker jag "Fan va pinsamt åka runt i den "Beyblade bilen" Citera
Daniel Linde September 23, 2011 Report September 23, 2011 Den blå där skriver jag under på! Tycker det räcker med "överstylade bilar" som det vimlar av .....Visst dras blicken till dom och i nästa sekund tänker jag "Fan va pinsamt åka runt i den "Beyblade bilen"nja håller inte med alls.den gröna här ovan är inte överstylad bara för att den har en fräck färg och en kaxig vinge Citera
Per Berglund September 23, 2011 Report September 23, 2011 Jag tittade igen trots vilt motstånd från min hjärna och det var den inte.Mest färgen jag reagera emot. Hitta ingen "må illa gubbe" bland smilisarna...Skulle behöva den nu! Citera
Micke Wendel September 23, 2011 Author Report September 23, 2011 Gryyymt va olika smaken e, men tur e väl det. Speciellt då vi gillar mustangen som går att modda i oändlighet... Gillar din gröna snake Linde, skulle dock ha meckat mera med fälgarna - svarta eller samma spygröna färg som mussen... Citera
smen October 1, 2011 Report October 1, 2011 Jag är så otroligt gammal att mustanger nyare än 1970 är helt ointressant oavsett färg modell eller options :)Riktigt häftigt och proffsig funktion!Fan va kul med Internet ibland! Men Linde har du verkligen smak typ "18åring med bakvänd keps i Nissan Skyline" ...Väx upp! Jag är gammal så smaken blir mer moderat[ATTACH=CONFIG]16271[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16269[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16268[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16270[/ATTACH] Citera
PAL October 1, 2011 Report October 1, 2011 Jämngammal med Mustangen. Tänkte det var bäst att nämna det innan jag satte bägge tummarna i vädret för din gröna Daniel Citera
mike85 October 4, 2011 Report October 4, 2011 Ja jäkla kul Kommer dock aldrig gilla baken på dessa nya. Citera
Recommended Posts