conny ohlson Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Hej.Gör ett första inlägg för att jag har nu köpt en 69 cab som har stått avställd i varmgarage i ca 15 år.Som ni förstår så kommer jag att ha en stor hjälp av detta forum, har redan hittat ett par tips.Ps: Detta är min första riktiga bil, dvs en med V8 och av rätt modell o märke.Conny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuschball Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Grattis!Påbörjade själv nästan exakt samma resa för 2,5 år sedan (69:a cab, första riktiga bil....). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Grattis o välkommen Conny!Lägg gärna upp lite bilder.Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conny ohlson Posted November 21, 2011 Author Report Share Posted November 21, 2011 Inte värdens bästa kvalite på kortet, men det kommer några till sedan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanneJ Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Hej.Gör ett första inlägg för att jag har nu köpt en 69 cab som har stått avställd i varmgarage i ca 15 år.Som ni förstår så kommer jag att ha en stor hjälp av detta forum, har redan hittat ett par tips.Ps: Detta är min första riktiga bil, dvs en med V8 och av rätt modell o märke.ConnyVälkommen hit Det finns folk som inte köper en riktig bil under hela sin livstid, spiller en massa tid på att åka runt i SAABar och Volvos och annat mainstream... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conny ohlson Posted November 21, 2011 Author Report Share Posted November 21, 2011 Tackar, nu gäller det bara att få arbetslistan lagom denna vinter.Känner mig supernöjd med mitt fynd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Johansson Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Grattis och välkommen, alltid kul med fler får i hagen Posta gärna lite bilder i projekttråden.Och för alla andra, även om ni inte anser att ni har ett "projekt" får ni gärna posta bilder på det ni åker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Hej.Skall inte vara sämre än de andra här, välkommen, du har gjort ettmycket bra val. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts