Jump to content

Ny medlem???


Bosse N

Recommended Posts

I den senaste medlemstidningen på sidan där 27 nya medlemmar mellan 10/8 2011-10/11 2011 noterats och hälsas välkomna står jag felaktigt upptagen som ny medlem trots att jag varit medlem sedan hösten 2000. Jag hoppas inte denna felaktighet på något vis får några konsekvenser. Jag tänker då närmast på min MHRF försäkring.

Jag upprepar att jag har varit medlem i Classic Mustangclub Sweden sedan år 2000 utan avbrott och står i begrepp att när som helst betala 2012 års medlemsavgift.

Med vänliga hälsningar

Bo Nyström

Karlstad

CMC 2999

Link to comment
Share on other sites

I den senaste medlemstidningen på sidan där 27 nya medlemmar mellan 10/8 2011-10/11 2011 noterats och hälsas välkomna står jag felaktigt upptagen som ny medlem trots att jag varit medlem sedan hösten 2000. Jag hoppas inte denna felaktighet på något vis får några konsekvenser. Jag tänker då närmast på min MHRF försäkring.

Jag upprepar att jag har varit medlem i Classic Mustangclub Sweden sedan år 2000 utan avbrott och står i begrepp att när som helst betala 2012 års medlemsavgift.

Med vänliga hälsningar

Bo Nyström

Karlstad

CMC 2999

Hej,

Ev funderingar om medlemskap är det lämpligt att du tar med registratorn på medlemsregister@mustangclubsweden.org

Mvh

Danne

Link to comment
Share on other sites

Jag kan svara på detta direkt:

Några stycken medlemmar har fått ett nytt inskrivelsedatum: 2011-10-13

Detta för att dessa har fått ett felaktigt inskrivelsedatum när vår tredjeparts leverantör exporterade vår gamla databas till det nya systemet.

Det är inte många och jag har/ska skicka vidare så vi byter ut dessa datum mot korrekt datum från gamla databasen.

Det är inte många som berörs utan ett 20 tal.

Mvh

Daniel Linde

IT-Ansvarig

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...