fredrik.mickelsson Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Har ägt min mustang i lite över 1 år nu, jag köpte den som ett renoverings objekt. Det är en -72 Mach 1 med 351c,c6 låda och 9" bakaxel.Det är mestadels rostlagning att göra på den och jag har väll kommit en bit på vägen, med nytt golv i bagage luckan, delvis ny front.Sen ska det bytas en bakskärm, bakljusplåt och en bakskärm. Sen är det också en omlackering och troligtvis renovering av växellådan.Så jag har lite jobb framför mig men ser värkligen fram emot när den är färdig så jag får ta med familjen ut och crusa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norwall Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Grattis till din bil!Du kommer säkert få många roliga minnen med den!Väl mött! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Förgyll gärna vår tillvaro med lite kort av plåtarbete mm.Uppskattas alltid av oss som har renoverat själva.mvh / john Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Backman cmc 1152 Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Roligt med en till -71-73 Mustang i klubben, och gärna bilder från renoveringen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrik.mickelsson Posted January 18, 2012 Author Report Share Posted January 18, 2012 Här är de få bilder jag har på bilen, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 Trevligt o. välkommen fortsätt gärna o. lägg upp bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrik.mickelsson Posted January 19, 2012 Author Report Share Posted January 19, 2012 Jo då ska jag göra, men det är en ganska långsam renovering, svårt med båda tid och pengar när man är småbarns förälder! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts