Jump to content

(Svarta) Sarger runt bakljusen


Ronis

Recommended Posts

Hej !

Fick hem mina EU-bakljus idag. Tycker dom ser lite tråkiga ut, speciellt runt- och emellan

det röd-vit-röda fälten. Ser banne mig ut som om det saknas en del(....vilket det kanske

gör. Jag har ju ännu ingen egen bil att titta på...??.) Har sett att det finns sarger som man

kan sätta runt glasen. Någon som har sådana och kan tipsa var man får tag i dessa ? Är ute

efter ett par svarta som är lite mer "markerade".

mvh/ Ronis

Link to comment
Share on other sites

Hej !

Fick hem mina EU-bakljus idag. Tycker dom ser lite tråkiga ut, speciellt runt- och emellan

det röd-vit-röda fälten. Ser banne mig ut som om det saknas en del(....vilket det kanske

gör. Jag har ju ännu ingen egen bil att titta på...??.) Har sett att det finns sarger som man

kan sätta runt glasen. Någon som har sådana och kan tipsa var man får tag i dessa ? Är ute

efter ett par svarta som är lite mer "markerade".

mvh/ Ronis

Jag har dom kromade som jag tycker e snygga, Finns hos tex Grufman.

Link to comment
Share on other sites

Japp, såna var det jag menade. Får ta och ringa Grufman. Sitter det verkligen inga sådana sarger runt lysena original, fast i annan färg och material kanske ? Ser ju ut som det saknas en bit utan dom...

Mvh/ Ronis

Nej de gör de inte. Grufman tar hem åt dig!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Japp, såna var det jag menade. Får ta och ringa Grufman. Sitter det verkligen inga sådana sarger runt lysena original, fast i annan färg och material kanske ? Ser ju ut som det saknas en bit utan dom...

Mvh/ Ronis

Jo då nog har jag lagt ut det på vår sida, som här t.ex.

http://grufmanbil.se/produkt/4694/?in=355

och här

http://grufmanbil.se/produkt/4695/?in=355

Link to comment
Share on other sites

Jag tyckte också som du, att det saknades något.

Jag köpte de svarta som säljs av Grufman (och jag är skitnöjd):

Ser snyggt ut :thumbup:. Antar att det är 52001 som du har ? Det står inte vad det

är för material, men dom ser lite tjockare ut jmf dom som är gjorda i alu så jag

antar att det är plast...? Vet du på ett ungefär hur tjocka dom är ?

mvh/ Ronis

Link to comment
Share on other sites

Ser snyggt ut :thumbup:. Antar att det är 52001 som du har ? Det står inte vad det

är för material, men dom ser lite tjockare ut jmf dom som är gjorda i alu så jag

antar att det är plast...? Vet du på ett ungefär hur tjocka dom är ?

mvh/ Ronis

De är av plast ca: 3mm tjocka, fyller ut bra (perfekt passform).

Dubbelhäftande tejp sitter på, bara att tvätta rent, torka och montera.

Du kommer inte att bli besviken :thumbup:

Kör så det ryker :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...