Daniel Linde April 10, 2012 Report April 10, 2012 Wendel skulle kolla opp med mos./DSent from my iPhone using Forum Runner Citera
Daniel Linde April 13, 2012 Report April 13, 2012 Det är inget där det brukar vara iaf Robert.Kanske det blir något annat men på samma dag. Har du något förslag? Citera
deliq cmc 1722 April 13, 2012 Report April 13, 2012 Men han som haft det hemma hos sig ( som jag nu tappat namnet på ) var väl inte emot att fortsätta ha träffen där.Bara för att han sålde sin Musse upphörde inte intresset för fina muskelbilar, traditionen var ju trevlig, var ungefär vad han uttryckte sig.Ingen som kollat med honom?( inte för att jag kan komma i år, men ändå... ) Citera
Daniel Linde April 13, 2012 Report April 13, 2012 Det är kollat med honom.Det gick inte iår. Mer vet jag tyvärr inte.//DSent from my Apple iPhone 4S using Tapatalk Citera
RoTe April 15, 2012 Author Report April 15, 2012 Känns lite sent ute nu dessutom. Plus att vädret hittills har varit värdelöst så jag vet inte om jag får ut min Musse före månadsskiftet. Citera
Micke Wendel April 21, 2012 Report April 21, 2012 Blir inget i Björklinge i år men en uppstartsträff blir det för Uppsalasektionen med ny plats och nytt datum. Datum är spikat och det blir Söndagen den 6 Maj. Vi återkommer inom kort med detaljer, men skriv redan nu in datumet i din kalender.../Micke & MOS Citera
Guest my little pony April 21, 2012 Report April 21, 2012 Hoppas man är välkommen fast man inte är medlem...eller...bra att veta....för ni är ju så jävla trevliga där i Uppsala ock det är en lagom cruising tur för mig....Tacksam för svar.....ifall?? Mvh "my little pony" Citera
Recommended Posts