Jump to content

Träffkalender


pools

Recommended Posts

Hej!

Eftersom träffkalendern inte fungerar på vår hemsida, får man gå in på klubbens förstasida,

skrolla ner en liten bit, tills man ser "Kalender" i vänsterkanten. Där finns alla träffar.

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, den kalendern är tom!

Mvh.

P-O

Japp det är sverige kalendern.

Till höger finns "kalenderväljaren" där kan man välja och vraka :)

Tråkigt att träfflistan inte funkar längre, men den lirar inte med den uppdaterade versionen utav mjukvaran.

Tyvärr..

/D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Nu på lördag står det att det är träff men inte vad som är bestämt. Har ni klurat ut vad som händer då?

Och sen så undrar jag om onsdagar på Gammlia. Nu har jag åkt dit 2 ggr och det är ju veteranbilklubben som har träff då. Är vi en del av dem eller? Utbilda en nybliven medlem. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hej Mighty!

Lessen att jag inte sett ditt inlägg förrän nu.:( Det har varit lite körigt, men har landat

nu efter Wheels och Arjeplog.

Vi la bara in den lördagen till en möjlig träff om vädret skulle va bra. En så kallad

spontanträff. Men nu var ju inte vädret så bra, så det blev inget. Jag ser just att

jag inte laggt upp dej på min SMS-lista, fel av mej IGEN!:( Men nu är du det.:D

Vi har under februari till november medlemsträffar tredje onsdagen i månaden, utom

under juni-augusti då vi träffas på Gammlia. Om vi har lust, och vädret är bra. Då skickar

jag inga SMS, utan SMS skickar jag bara till varje planerad träff. Några dagar före träffen.

Nästa träff blir nu nästa helg den 28:e i Lycksele. Då måste du komma. Har du aldrig varit

där förut, då har du missat mycket. Det är nästan lika stort som Wheels. Jag skickar en

påminnelse i mitten på nästa vecka via SMS.

Har du andra frågor så står jag till förfogande alla dar i veckan, 8-23. Det är ju det jag är

till för. Er kontaktperson. Så ring gärna, jag gillar att snacka Mustang!:D

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...