Jump to content

Halden från Region Östra??


Guest my little pony

Recommended Posts

Guest my little pony

Det vore kul o se hur många bilar som gav sig iväg mot Halden i norge från Östra regionen...hoppas ni kommer med nått reportage om detta här på forumet.. ( skulle gärna ha åkt men tyvärr jobb hela helgen)..

"my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Vad jag förstår så åkte inga dit! Från Östra Regionen! Som kanske framgick att det skulle? på hemsidan?? alltså Östras hemsida!!

"my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Hade syrran på besök från Florida, så det var inte läge att åka. Däremot är jag inte främmande för långresor med Mustangen, Var t.ex. med uppe på klubbmötet i Arjeplog i somras.

Men.......som jag uttytt i dina inlägg tidigare här på forumet är du inte helt "bekväm" med oss i Östra Mälardalen. Vad jag förstår har du tidigare varit medlem i klubben men gått ur. Något gammalt groll, som ligger och gnager? Jag har inte varit medlem mer än drygt ett år, så jag vet inte bakgrunden.

Om du inte har lust att veckla ut din story här, kan du alltid skicka det, som ett privat meddelande till mig.

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Svar till Bosse... - Bekväm med "er" i Ö M.. ?? fattar inte vad du menar??

- Groll som gnager?? fattar inte vad du menar??

- Medlem tidigare..ja

Du får här några exempel...

- Tyvärr så står jag inte bakom något i en klubb där medlemmar själv vald sig på poster i regionen år ut o år in...jag är nog för en demokratisk anda där det är medlemsmöten o medlemmarna själva får välja vilka som ska ha en post i styrande ställning..

- I region Ö M så finns det en kassörspost som inte finns i någon annan region enligt varje regions kontaktsida...

Har du sett någon officiell redovisning av vad likvidamedel tar vägen eller vad som finns där???

- Tyvärr kan jag rabla mer men jag har tagit ställning istället att utgå för jag är inte van att en klubb arbetar på detta vis...

Du frågade o har nu fått svar på lite angående dina funderingar...

Självklart har jag en musse o åker i o kommer nog att fortsätta med det men utan medlemskap..

"my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...