barvid Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 Hallå alla!Mitt namn är Mattias Arvidsson och bor i Göteborg. Var medlem i klubben under tidigt 2000-tal, bodde då i Staffanstorp, vid den tidpunkten hade jag en 95:a SVT Cobra. Den är såld sedan länge men nu har jag äntligen fått tag på lite av en drömbil. I mitten av december får jag hem den från staterna. Är en 1969:a Sports Roof, på bild, med en skön 351W i och fyrpetad manuell låda. Ska bli galet kul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhdin Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 Välkommen tillbaks Mattias, snygg bil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barvid Posted November 9, 2012 Author Report Share Posted November 9, 2012 Tackar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAL Posted November 10, 2012 Report Share Posted November 10, 2012 Välkommen!Helrätt bilval :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ashley Helena Terese Posted November 10, 2012 Report Share Posted November 10, 2012 Välkommen o som sagt SNYGG bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanneJ Posted November 10, 2012 Report Share Posted November 10, 2012 Välkommen tillbaka.Vi ses säkert på någon träff i Västsverige. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barvid Posted November 10, 2012 Author Report Share Posted November 10, 2012 Välkommen tillbaka.Vi ses säkert på någon träff i Västsverige.Tackar! Absolut, det är min absoluta förhoppning att vara med på någon rolig träff! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanneJ Posted November 10, 2012 Report Share Posted November 10, 2012 Tackar! Absolut, det är min absoluta förhoppning att vara med på någon rolig träff!Vi har bara roliga träffar Tjolöholm i slutet av Maj är en bra början för att träffa många av oss mustangstollar.Ha det braJanne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steff Posted November 10, 2012 Report Share Posted November 10, 2012 Hej mattias när du åkt runt nästa sommar får du avsluta på Sveriges största mustangträff endofsummer i borås kollla in www.endofsummer.se det kom 127 mustanger i år hoppas kunna slå detta 2013 / steff träffgeneral Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barvid Posted November 12, 2012 Author Report Share Posted November 12, 2012 Vi har bara roliga träffar Tjolöholm i slutet av Maj är en bra början för att träffa många av oss mustangstollar.Ha det braJannelåter kanon! :-DHej mattias när du åkt runt nästa sommar får du avsluta på Sveriges största mustangträff endofsummer i borås kollla in www.endofsummer.se det kom 127 mustanger i år hoppas kunna slå detta 2013 / steff träffgeneralSka göra mitt bästa för att hjälpa till och slå de 127 mustangerna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts