nallen Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 Hej ! Är det nån som vet om ornamenten på bakskärmarna framför bakhjulen fanns på alla 66HT.Jag har inte såna på min.finns inga spår efter några hål och skärmarna verkar inte vara utbytta heller. nallen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fast66 Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 (edited) Satt inte på alla och ALDRIG på GT. Fanns de inte på en vanlig HT kan det ha funnits en tunn stripe längs karosslinjen istället (vecket som går runt från framskärmen bakåt och sedan fram igen), sk "Tiffany stripe". Om du har ditt build sheet så finns info om det på tredje raden nere till höger: kod 1 = svart, -2 = vit, -3 = röd och -4 = blå.//Classe Edited November 18, 2012 by fast66 tillagd info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nallen Posted November 19, 2012 Author Report Share Posted November 19, 2012 Tack för det Classe.Hade mina misstankar att det kunde vara så. Nallen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts